~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Maria - 24 mars 2010 20:02

Asså jösses! Hur bra är inte han?

Fastnade för ALLA hans låtar. Har typ aldrig hänt förrut att jag gillat alla låtar av nån artist.


Här är hans bästa. Listen and enjoy!


But if I had you, that would be the only thing I'd ever need
Yeah if I had you, then money fame and fortune never could compete
If I had you, life would be a party, it'd be ecstasy
Yeah if I had you

Av Maria - 24 mars 2010 19:19

Hämtade ut ett paket från Ginza idag. Hade beställt boken Eurovision Song Contest 50 år. Riktigt bra! Kunde inte sluta bläddra i den.

Hade ochså köpt Linas kvällsbok(filmen) och John Tucker must die. Så bra!


Nu ska jag färga håret, dusha, fika lite och sen hänga vid tv:n.

Satt och pluggade en timme ochså förrut. Började med Hotell A och fick klar första uppgiften där.

Spännande och se hur de gick!


Vi hörs i möra om inge annat händer!


Puss och kraaaaaaaaaaaam



 


Av Maria - 24 mars 2010 15:30

Hängde med Marcus och Anton till stan. Lasse stannade hemma.

Vi kollade på kläder åt Marcus. Han köpte ett par skit snygga jeans.

Sen blev vi lite små hungriga så vi drog till Pizza hut och svullade på buffén dom har. Gud va vi åt! De är tur man tränat som en tok i ett par dagar haha


Drog igång ett städ projekt när jag kom hem. Fick för mig att städa bland alla skor. Dom samlar ju på sig lite damm. I hallen har jag 24 par som trängs på sko hyllan och de va inte så mysigt bakom kan ja säga. Men nu är de rent där!

Har 8 par skor på ett bord i vardagsrummet. Dom lite finare.

Flyttade dom och torkade av där så ny står alla bra igen!

Jag har 30 par skor. Jösses! Och endå vill jag ha mer.

Mycke vill ha mer eller va är de man säger?

Glömde bort att jag har 3 par i bokhyllan ochså, så de blir 35 par! OMG!


Ska dammtorka liten nu sen får vi se vad som händer

Av Maria - 24 mars 2010 11:39

Har fått hem mina medeciner nu så nu ska de bli ordning på andningen!

De kommer ju bli bättre med träningen ochså.

Köpte hårfärg, puder och nån ny dushcreme som luktar jätte gott!


Ska snart in till stan med Lasse,Marcus och Anton.

Tänkte peta i mig lite lunch nu och fixa mig lite!


 

Dagens lunch:

Keso med smak av paprika, basilika och vitlök tillsammans med gurka, tomat och kiwi. MUMS!

 

Av Maria - 24 mars 2010 09:01

De va riktigt skönt att få vakna kvar i 9 idag. Har vaknat så väldigt tidigt ett tag nu.

Äntligen hade John Blund lite extra tid åt mig!


Jag tänkte kliva upp, göra mig iordning och röra mig mot stan.

Har helt glömt bort mina medeciner. Klant man är!

Beställde dom till apoteket i Gamla stan för en vecka sen. Hoppas dom är kvar.

Sen måste jag till Siba på kungsgatan och köpa nya hörlurar till Ipoden.

Har haft nån väldigt kort sladd. Den är så kort så man får sätta ipoden i

kragen på tröjjan. Egentligen ska sladden sitta i en förlängnings grejj till mobilen typ.


Ska se om de finns nån vettig frukost åt mig i kylen!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards