~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Maria - 29 mars 2010 20:58

Har precis kikat på  Arn, De är ju så galet bra!

Fick skit ont i magen igen så ska lägga mig i sängen med en stor petflaska varmt vatten och kika på film. De har varit mycke strul med magen den sista månaden.

Har ingen aning om de va är frågan om..


En galet bra låt jag kan tipsa om är:

Velvet & Linda - Victorious


Nu säger jag god natt!


Av Maria - 29 mars 2010 18:02

Pratade nyss me min lillebror som suttit på sjukhuset nästan hela dagen.

Han har brutit handen. Huga! Tur i oturen va att de va vänster och han är högerhänt.  Nu var han hemma och skulle se på film.

Han tar de med ro han. De hade inte jag gjort.



Jag har nyss klivit upp ur badet. Låg där och kikade lite på Linas kvällsbok.

Gillar den filmen. Har även lagat mat så man är mätt å glad nu hihi


Ikväll blir de halv åtta hos mig och Arn=)

Av Maria - 29 mars 2010 16:19

Jag va tok inställd på att gå och träna. Åt min frukost med bland annat ägg.

Åt äggen sist av allt och fick as kalas ont i magen.

Verkligen skit ont!  När de släppte började de bli middagstid så ja går i morgon iställe. Gick iväg på ica och handlade och gjord lite kykling me massa götta till och ris som jag la mig på soffan och åt.

Funderar på om man ska krypa ner i ett bad och sätta datorn utanför och ligga i värmen och kika på film.

Låter inte så illa!

Av Maria - 29 mars 2010 11:03

Som de här med hårnålar. Jag vet inte hur många förpacknigar jag köpt.

Nu när jag skulle ha 2 st så va Alla poff borta. Andvände 2 st igår och la dom brevid sängen för de skulle vara lätt och hitta men inte fanns de några där.

Är de nån som äter hårnålar?


Gjorde en riktig go frukost i morse. Ägg, fil och flingor med banan i, kiwi, hårdbröds mackor med philadephia och tomat och gurka på.

Sååå gott de va! Rullar nästan fram nu hiih


Såg att jag fått nya uppgifter jag ska ta itu med senare idag.

Idag börjar ochså kursen Företagsekomoni ochså. Den är intressant!

Nu läser jag Hotell A, Konferens och reception, Programhantering och Företagsekonomi. Så roligt!   


Om cirka 2 timmar blir de     


Ska plocka ihop lite här hemma nu!

Av Maria - 29 mars 2010 08:59

Somnade på soffan igår, vaknade runt 2 i natt och gick in till sängen och la mig där. Sov så galet skönt inatt! Helt lovely.


Idag ska jag träna och plugga. Mitt ena mål är ju att klara "Plankan" i 1,5 minut.

Klarade 50 sek sist så idag blir de en sväng i gymmet och lite kondition.



Jag fick alltid höra innan min familj flyttade ut till Holm(bodde inne i Sundsvall tills ja va 8 år) att jag skulle ta de lugnt på gympa lektonerna för att jag hade astma.

Men jag ville ju ochså vara me på allt som andra gjorde.

När vi flyttade ut till Holm så började man kunna cykla och bada på sommrarna och ioch med de så kände jag sakta men säkert att jag började må bättre.

Jag kunde andas lättare och behövde inte ta medecin så ofta.

Inne istan va de inte så aktuellt att släppa ut en 8 åring på cykel.

Jag sover bättre, slipper ta medecin så ofta. Tar bricanyl max 2-3 gånger i veckan, vissa veckor tar jag inte den alls och när jag inte tränade tog jag karnse 15-20 gånger. De är lite skillnad.

Jag går på spinning och köra body pump kör på som att jag inte ens hade astman.

Så om de är nån som tvekar på att börja träna pga astma, gör inte de.

Kör igång, men ta de lugnt i början och ta med medecinen till gymmet!



Nu blir de frukost!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards