~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Maria - 27 mars 2010 15:33

Efter turen på stan igår så åkte jag med Lasse hem. Tog en cider och började kvällen. Uffe har varit i Örebro över natten och kommer hem idag.

De va lite tomt utan han.

Lasse och jag gick över till Tomas och hängde med alla där hela kvällen.

Shottade Jäger, drack cider och fick en go "drink" med amarula och mjölk av Crille.

Riktigt gött! De va en riktigt trevlig kväll som små spårade ur lite på kvällen.

Rätt vanligt att de händer.

Jag sov hos lasse, kom hem nu.


Idag åkte vi hela gänget till Farsta. Åt lunch och kikade i lite butiker.

Igår köpte jag min Lee Stafford poker straight hår grejj.

Luktar ju så skit gott!

Tror jag ska hoppa i ett bad nu och sen börja göra mig iordning för kvällen.

Ska tillbaka till hökis senare.

Måste komma på en middag ochså..


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards