~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Maria - 6 mars 2010 13:51

Kors i taket! 

Och de är inte blodpudding eller varma koppen.

Gick på ica och blev sugen på kyckling. Hade helt glömt bort att jag i sommras brukade laga nåt som likar kyckling gryta fast de är lite fastare typ. Nåt sånt..

Hade kyckling filé i frysen så köpte bacon, paprika, purjolök, creme fraiché vitlök och matlagnings grädde.

På med kockhatten!

Började grejja vid spisen och fick till de så sjukt bra! De vart så väldigt gott.

Ska njuta till tusen när ja ska sätta mig och äta sen.


Runt 4 snåret ska jag åka till Lasse. Ska hjälpa han att färga håret.

Tänkte ta med mig lite grejjer och göra mig iordning för kvällen där.

Känns så onödigt att åka fram och tillbaka fast de bara tar 8 min men de är ju en liten bit att gå ochså.

De blir ju fest ikväll. Vad annars   hihi

Sen är de ju Andra chansen ochså! Spännande!


Ska bara hitta en outfit ochså

Av Maria - 6 mars 2010 08:38

Good morgon darlings!

Förlåt för dålig update igår men ja va ute och flängde hela dagen.


Pratade med Lasse på förmiddagen och vi kom fram till att vi skulle till Nacka Forum och kika lite.

Han kom och plockade upp mig och samtidigt så släppte vi av Uffe på Båtmässan

där han ska jobba i ett par dagar.

Anyway, vi gick runt och kikade på kläder, träffade Nicklas som jobbar där ute (i nacka asså), jag fixade en grejj på banken och sen åkte vi hem till Lasse och tänkte hänga lite.


Precis när vi satt oss tillrätta i soffan ringer Marcus och frågar om vi vill åka till stan. Vi klädde på oss och drog till bilen och stack iväg.

Mötte upp Marcus och Anton vid Skanstull och åkte med dom sista biten in.

Strosade runt där i solen, kikade i lite butiker och sen skulle Marcus och Anton käka så vi hängde med dom till NK och satt där och kikade på lite folk.


Eftersom jag skulle spendera kvällen hos Lasse så åkte vi förbi mig och hämtade lite små grejjer. Behövde lite smink ochså där så man inte såg helt knepig ut!

Sen åkte vi tillbaka till båtmässan för Anton ska jobba där idag. Marcus ochså.

Uffe hade fixat nån typ av pass till oss så vi fick ta kort och sånt som blev skit fult!

Sånna där bilder blir man aldrig bra på!

Men nu är de bara knalla in nån dag iaf. Ska åka dit med Lasse nåt här fram över.


Sen åkte vi hem till Lasse igen. Där blev de middag. SUPER GOD!

Stek, potatis, sås skit god inlagd gurka och gelé.

Drog sen fram en vinare och 7-up och startade helgen!


Uffe kom hem runt 8 snåret på kvällen och marcus och anton anslöt sig ochså.

De blev en riktigt rolig dag  


Måste gå och handla frukost nu!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards