~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Maria - 13 mars 2010 16:34

En bild från våran "hundtricket-stund" i soffan

 

Ska snart börja göra mig iordning för kvällen. Har fortfarande ingen outfit..

Karnse man ska gå naken? Prova nått nytt lixon..Fast de kan ju bli väldigt kallt så jag tänker nog om lite där

Av Maria - 13 mars 2010 15:07

Lite drygt 5 timmar kvar till Finalen i Melidofestivalen.

Jag hejjar på Ola och Eric Saade. Spelar ingen roll vilken av dom som vinner.

Är tokig i båda låtarna så jag hoppas de står mellan dom!


Har tvättat allt jag äger och har. Blev precis klar. Tog en powernap medans sista maskinen blev klar. Ska hoppa in i dushen nu och sen så stänger jag nog ögonen ett tag till. Är inge pigg alls idag och de känns som att jag aldrig kommer bli pigg igen. Fast de blir jag ju hihi



Nä dushen va de. Måste hitta en outfit ochså. Har inte gjort de än *PANIK*

Av Maria - 13 mars 2010 07:40

11:44  Såg nu att jag råkat spara detta inlägg som utkast  

Man är ju som man är hihi



Igår så satt jag som vanligt och snackade med Lasse på msn.

Han skulle köpa skor så vi bestämde oss för att åka till Forum Nacka vid 11-12 snåret.

På vägen dit så stannade vi i Sicka köpkvarter mendär hittade vi inget.

I nacka hittade han ett par skor men han köpte dom inte.

Vi tänkte att vi provar Liljeholmen ochså. Hoppade in i bilen och gasade dit!

Svängde även in på Mc Donalds och fyllde på med lite käk.

Liljeholmens galleria är jätte mysig. Inte lika stro och vräkig som Forum Nacka som är gris stort men Allt finns där!

Dock hittade han inget i Liljeholmen heller.

Lasse kom på att de fanns en outlet för Addidas i Hammarby Sjöstad så vi gasade dit. Mycke skor fanns de och en massa kläder men där gick vi bet ochså!

Sista stoppet blev Farsta. De enda han köpte där va lite bubbel.

FINAL IKVÄLL! YEIII


Iaf, jag åkte med Lasse hem. Runt 5 tiden kom Marcus och Anton och gjorde taco paj så vi käkade och hade de mysigt!

Senade kom alkoholen fram och då blev de som de blev hihi

Allt spårade ut. De vart nån form av penis mätande, stripptease och massa annat tok.

Sen kom killarna på att dom skulle göra som i Hundtricket filmen.

Sitta i soffan utan byxor för de "sugs upp skit från tunnelbanesätet"

så där satt vi utan byxor och surrade, drack och lyssnade på musik.


Nu vankas de tvätt kl 11 till 15!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards