~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Maria - 17 mars 2010 21:12

De känns lite knepigt att sitta hema fast jag bara  vart borta 2 nätter.

Igår den här tiden satt jag i ett fönster med en te kopp och tittade ut mot slusssen.

De är så galet mysiga fönster att sitta i där vi var.


Jag blev så sjukt sugen på varma scones, marmelad, färskost och massa sånt.

Åhh så gott! Gjorde scones lite nu och då förr men nu är de lite knöligt

med gas-ung. Gillar inte den alls! Plattorna är underbara men hade hellre sett en vanlig ung.


Sitter och kikar på Andra avenyn.

Jag gillar inte den här säsongen som don förra. De är för mycke trams nu!


Kl 22 är de True Blood iaf. Dom de trogna fan jag är så blir de favvis te i Stooor kopp, täcke och massa kuddar i soffan prick 22.00


Täkte se Sex and the city filmen sen. Började tänka på dikten Carrie läser i början av den filmen och kände bara att jag måste se den!

Jag älskar verkligen den dikten! Har den i ett inlägg 9 februari.


Ever thine

Ever mine

Ever ours

Av Maria - 17 mars 2010 18:09

 

Ballerinor från Hm 129 kr


 

Tygisar från Din Sko 199 kr


  Neccesär 149 kr Åhléns


 

Linne från Gina 99 kr


 

Lång tröjja från Gina  ordinarie pris 149 kr.  99 kr på rean

 

Likadan som tröjjan ovanför

 

Nytt draperi till "sovrummet"  99 kr In och Finn


 

Spaghetti burk fårn Mique  159 kr


 

Hårschampoo fårn Åhlens 49 kr nedsatt (69 kr ordinarie tro ja de va)


  Ljushållare från Theodore´s Home Stor 39 kr Liten 29 kr  

Waxkakor från Theodore´s Home  20 kr styck


Orkar inte lägga upp allt men resten är bara lite små plock.

Rosa percing till nästan och röda små örängen.

Av Maria - 17 mars 2010 16:13

Vem?

Vem sov hos dig senast?: Min family
Vem tror du tänker på dig just nu?: Ingen aning men nån hoppas ja=)
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa?: Mamma, de är hon värd
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?: Syrran
Vem har du senast ringt?: Pappi
Vem kommer du aldrig att förlåta? Säger inte


Vad?

Vad får dig att bli rädd?: spindlar

Vad gjorde du i helgen?: Festade=)
Vad har du på dig just nu?: mysbyxor å mega t-shirt
Vad tänker du på just nu?: Mitt kommande instruktions pass på Eriksdal med tränare
Vad för mobiltelefon har du?: sony ericsson W715. Så fin!
Vad är det för färg på din vänsta strumpa?: Rosa:P


Är?

Är du snygg?: Snygg vet ja inte men de är helt okej!

Är du brunett?: Japp

Är du orolig för något just nu?: jao
Är du lycklig?: ohh ja
Är det snyggt med rosa strumpor?:  ja gilla ju rosa så absolut:D
Är du mysig?: aa:D
Är det snyggt att vara riktigt smal?: inte så där sjuukt smal
Är du ensam just nu?: Japp
Är det soligt ute?  ja, lite små mulet ibland


Har?

Har du någonsin ljugit för en vän?: Japp
Har du blivit sviken av en vän förut?: Japp
Har du plattat håret någongång?: typ varje dag
Har du något husdjur?: Näe
Har du gått ner i vikt förut?: Japp
Har du hål i naveln?: no way
Har blåa ögon?: nope
Har du varit i Asien?: Nää


€Vill?

Vill du ha breda höfter?: ha ja ju redan och de är helt okej:P
Vill du vara smalare?:  Näe, är hel nöjd som de är=)
Vill du ha en hund?:  no way
Vill du att det ska vara soligt nu?: ja tack
Vill du vara singel?: JAAA:D
Vill du sova just nu?: nä lite tidigt karnse


Kan?

Kan du cykla fort?: ja, de tro ja väl
Kan du sminka snyggt?: Ja de hoppas ja:P
Kan du springa långt?: Japp:D
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka?: no problemo
Kan du bita dig i tån?: haha ha inte testa sen ja va riktigt liten
Kan du vara sparsam med pengar?: japp


Hur?

Hur vill du ha det i ditt rum?: Som jag har det nu
Hur vill du bo?: som nu
Hur är ditt drömjobb?: Vill jobba med skor
Hur mår du egentligen?: Skit bra:D
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig?: Oj den listan kan göras lång men omtänksam, rolig, snäll, trogen
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig?: svår fråga
Hur många solglasögon äger du?: 3 par
Hur länge ska du vara vaken idag?: Blir nog ett bra tag till


Ska?

Ska du sova snart?: näe de dröjjer nog ett tag till
Ska du utomlands i år?: Tror inte de
Ska du ha något svart på dig imorgon?: Japp leggings
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej?: Gröna:P (Tog de bara för att jag har de)
Ska man va lång eller kort när man är kille?:  Lååång
Ska du duscha i morgon?: Japp
Ska du köpa något i veckan?: Har redan handlat en massa den här veckan:P

Av Maria - 17 mars 2010 14:33

Lite synd men de är ju alltid skönt att komma hem. Vill helst spola tillbaka tiden.

Saknar pappa redan..Men med lite tur så är han ledig när jag kommer upp till S-vall. Han skulle kolla de så fort han kom hem.

Håller på att packa upp och grejja. Bilder på allt kommer senare.

Tänkte slå på stort och laga mat idag men ja får se hur jag gör. Har ju hela fryser full smockad med massa götta nu hihi


Ska fortsätta packa upp så jag blir klar



 

Av Maria - 17 mars 2010 07:14

Vaknade och såg att de snöade..Hoppas de är sånt som försvinner. De ska ju bli plusgrader här idag såg jag igår.

Idag bär de av hemmåt. Är ju på ett sätt hemma för vi är ju i Sthlm men ja ska hem till mig. Pappas tåg mot S-vall går halv 1.

De lite roliga är att han börjar se den staden som jag. Liten, inge folk och inget att göra. Förrut tyckte han den va helt okej men nu början han fundera på om de är en stad haha


Jag såg ett par skor på  Hm igår. Sandaler för 99 kr. Skit snygga.

Lite lika dom jag hittade på Din sko fast jag gillade dom på Hm bättre.

Får se om jag köper dom. Måste även färga håret. Börjar få utväxt redan.

Tyckte ja färgade nyss. Tiden går fort när man har roligt!

Jag åker ju till S-vall om 3 veckor. Ska ju se After Dark och Babsans show på Tonhallen 9 April med lillbror så ska kolla på mer shoes då!


Skriver när jag kommer hem. Bilder kommer ochså!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards