~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Maria - 22 mars 2010 18:35

Har  shoppat lite idag. När jag kom hem från gymmet blev jag lite rastlös i väntan på att Marcus skulle sluta så jag tog en promenix till mitt favvis Gina på Götgatan.


Surrade med en kompis i morse på face, Daniel Eklund även kallad Ekan.

Han hade hört en låt av Neo som heter Flower power supergirl och kom att tänka på mig. Aww cute   Jag va lite så, sa han hihi


BTW, såg Grynet på NK när vi hade vart där och käkat förrut idag haha

När pappa va här så va Gudrun Schyman på Åhlens och kollade på hårschampo.

Gissa vem som hastade fram och ställde sig brevid 

Inte för att de va så mycke å se men endå!


Hittade detta på Gina iaf:

Örhängen 89 kr för 9 par

T-shirt 99 kr

Linne 99 kr.

Billigt och bra!

     

Av Maria - 22 mars 2010 14:17

Har tränat för typ hela stan. Började kl 12 och gick därifrån kl 14.

Satte mig på en cykel och skulle värma upp. Fastnade i ett program på tv:n och cyklade 1,5 mil. Shit va 40 min gick snabbt!

Sen blev de jogging intervaller 20 min, crosstrainer 20 min, sen lite mage och rygg övningar och 10 min på gåbandet igen för att komma ner i varv .

Sen promenaden dit och hem på 4 km är inte så dålig den heller. Bara uppför hemmåt. Rätt skönt iofs


Nu blir de nåt i magen och invänta Marcus. Han, Anton och jag ska ner på stan när Marcus slutat. Får se vad som händer där!

Av Maria - 22 mars 2010 08:06

Hon är ju så galet bra! Har lyssnar igenom många av hennes låtar på Spotify

och jag fastnade för nästan varenda en. Händer typ aldrig.

Favoriten är denna:

Av Maria - 22 mars 2010 06:33

Kunde inte äta på nästan hela dagen igår vilket har resulterat i en mage som gjort otroligt ont. Förstår inte varför de inte går att svälja. Mycket märkligt.

Jag hade tänkt träna idag så jag måste få ner nåt!

Gröt eller nåt liknande.


Tänkte ochså bege mig till stan eller Farsta sen. Får se vart jag har lust att åka.

Måste ha lite nagel grejjer och sånt. Karnse hittar nåt annat roligt ochså. Vi får se!


Ska kika på några One tree hill avsnitt innan jag kliver upp.

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards