~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Maria - 28 mars 2010 21:02

Den filmen va så sjukt roligt! Vi skrattade så de gjorde ont.

Tårarna rann på mig och jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Så galet rolig! Den borde alla se.


Ska bädda ner mig i soffan nu och kika på Johan falk!

I morgon ska jag skriva lite om hur jag upplever de att leva med Astma.


God natt!

Av Maria - 28 mars 2010 16:24

Ska iväg på bio ikväll. Ska se Farsan med Stina. Den verkar ju så galet bra!

Perfekt avslut på veckan:)


Har stor städat köket idag. Förstår inte hur de kan bli så grisigt där när jag så sällan gör nåt där innne. Ibland känns de som att jag har en inneboende:P

Kikade på Sex and the city filmen ochså.

Den där dikten..Ni vet den hon läser i början av filmen, har pratat om den ett par gånger.

Jag kom på mig själv nu att jag vart alldeles rörd. Den är så underbar!


Ska göra mig iordning nu!

Ha en super mysig söndagskväll=)


 

Av Maria - 28 mars 2010 13:00

Dagens mående: Trött men glad
Dagens låt:  Lloyd Banks - Hands up
Dagens smink: Inget
Dagens klädsel: Oversize t-shirt och leggings
Dagens händelse: har inte hänt så mycket än
Dagens planer: Titta på Satc=)
Dagens vill ha: Massa gött å äta
Dagens saknad: De är mycke de
Dagens fundering: Hur lyckas man alltid ha för "lite" kläder när man ska göra nåt och vansinnigt mycke kläder när man ska tvätta?
Dagens bästa: min fina Satc box=)
Dagens behov: Massa koppar te
Dagens köp: Inget
Dagens mat:Spaghetti och Korv tro ja de blir

Av Maria - 28 mars 2010 12:20

Igår blev de Zipper. As usual hihi De va lite transor där så mina ögon va ju som tefat haha

Innan vi drog dit satt vi hemma hos Tomas och surrade och drack lite och hade trevligt!

Jag kom i säng halv 7 i morse. Jag va så pigg när jag kom hem så jag gjorde iordning te och hårdbrödmackor med keso och bäddade ner mig i soffan och kikade på film mellan 4 och halv 7. Sen vaknade jag runt 11 och kunde inte somna om så de blir en söndag som ska spenderas i soffan.


Har precis ätit frukost. 2 Mackor med philadelphia och tomat, 1 kiwi och en banan och en kopp kakao med mjölk. Så gött!

Tänkte kika på Sex and the city filmen nu.


Later

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards