~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Maria - 2 mars 2010 19:49

Jag älskar kvällar! Spec när de är mörkt ute och man kan tända massa ljus och sitta med filtar vid tv:n och dricka massa goa te sorter.

Jag har iofs ljus tända på sommaren ochså men då är de mest lukt ljus.

De går de ochså men de bli inte lika mysigt men de luktar gott iaf!


Nu ska de myyysas framför tv:n!

Av Maria - 2 mars 2010 17:44

Som jag skrattade när jag såg detta!

Av Maria - 2 mars 2010 16:58

Nu är de bara 13 dagar kvar tills pappi kommer! Som  jag längtar.

Ska gå på stan nån dag och kika på lite kläder och prova.

Tänker göra som jag gjorde sist. Provar och lägger undan så han slipper gå runt hela stan. Han är precis som dom flesta pappor, gillar inte att få i butiker.


Idag har jag bara degat i soffan. Nåt som varit helt FAB! De är så underbart att bara ligga och glo på tv utan att få ont i häcken och ryggen. (satt ju på en filt förrut) I love it!

De kommer bli riktigt skönt när jag får mitt tränings kort. Då kan man hänga i soffan med gott samvete!


Nu ska jag ta fram min kreativitet och svänga ihop nån middag.

Jo btw bilder från helgen finns nu ochså om nån missat.

Littlecandygirl.bilddagboken.se  Kika in!


Vi är inte såna som i slutet får varann
Av Maria - 2 mars 2010 11:34

Tog sovmorgon idag. Vände på mig runt 8 och somnade om. SKÖNT!

När jag vaknade var de klar blå himmel och sol, när jag kom ut ur dushen så va de mulet och lite blåsigt..


Sitter ohc leker Joakim Von anka lite och räknar massa kronor jag hittat lite här och var i lägenheten. Att de kan gömma sig så många kronor lite här och var är rätt kul.

Blir kul och se hur mycke de blir!


Ska peta i mig lite lunch nu iaf sen får vi se vart dagen tar vägen!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards