~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Maria - 15 mars 2010 12:20

Underbar låt!

Av Maria - 15 mars 2010 10:32

Ganska bra precis iaf!

Har packat klart och ska försöka få i min nån lunch. Pratade nyss med pappa.

Han ska åka till tåget om cirka en timme. Jag ska få välja ut en restaurang vi ska gå till och äta ikväll. Undra vad man ska ta? Vapian0 har jag hört mycke om.

Ska fråga Lasse så fort han kommer in på msn. Han har ju vart där.


Im sooo happy!


I morrn ska vi på historiska museét. De verkar riktigt häftigt!

Sen ska vi på Vasa ochså. Sist vi va där så svepte vi bara igenom men nu

ska vi ta oss tid och titta på alla grejjer och läsa lite om skeppet och sådär.

Jag tycker Vasaskeppet är jätte intressant!

Museéum och sånt där är riktigt kul!


Nä nu ska ja ta och göra mig iordning. Ska vara på Ams kl 13 och lämna in lite papper.

Vi hörs ikväll när vi kommit till lägenheten!

Av Maria - 15 mars 2010 07:32

15.30 (förhoppningsvis) kommer Pappa men med sj ska man väl räkna med lite förseningar.

Ska försöka städa ihop lite här under dagen eftersom han ska hit ikväll. Vi ska handla lite mat och sånt åt mig och fika lite sen åker vi tillbaka till lägenheten i gamla stan igen. Den är så mysig. Skit stor och fönster man kan sitta och titta ut över västra långgatan i ochså ligger den högst upp så de är skit bra utsikt!


Ska hoppa upp och dusha och fortsätta packa!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards