~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under mars 2010

Av Maria - 11 mars 2010 21:59

Har hållig mig hemma idag vilket resulterade i att febern har lagt sig.

Nu är bara huvudvärken kvar å den blev inte direkt bättre av att jag stog och tittade på Neo och Eric men de va såå värt de!

Började må riktigt as illa, har haft rätt ont idag bakom bröstbenet.

Nåt som jag läste är rätt typiskt för luftrörskatarr(den börjar förövrigt kännas lite bättre).

Ska ta en alvedon och hoppa i säng med några veckorevyn som sällskap och hoppas på att jag får sova ordentligt i natt.


Natti Natti!

 

Av Maria - 11 mars 2010 18:31

Asså Herrejösses vad Neo är fin! Var ju och kikade på han och Eric Saade i Globen shopping. Erik vart jag bara besviken på. Körde Manboy aktustisk. Inge bra alls!

Neo hade ett väldans hålligång!  Han Sög fast mig med blicken ett tag. Va ju skit nära å svimma! Sen log han och tittade ut över hela publiken. Åhhh!


Är hemma nu iaf och ska hoppa in i dushen sen blir de tv-häng.

Halv åtta hos mig, sveriges värsta bilförare, Nåt med Jacksson familjen och karnse lite Varuhuset innan jag ska soova!


     

Av Maria - 11 mars 2010 13:43

Dom ska spela i Globen Shopping idag. Neo 16.30 och Eric 17.00

Jag ska dit! De är ju typ utan för dörren nästan. Kan ju bara inte missa när de är så nära! Kameran ska så klart med!  YEIIIII

Av Maria - 11 mars 2010 12:21

Måste bara tipsa om en underbart bra låt! Jag kom på mig själv sitta och små digga och nynna och kände att jag blev lite party sugen!

David Guetta Feat Kid Curdi - Memories

Av Maria - 11 mars 2010 10:25

Vaknade och mådde riktigt skit! Svettades, frös och en dundrande huvdvärk.

Tänkte se om kylskåpet kunde bringa mig lite glädje men ack nej.

De ekade tomt bland hyllorna..

Tog på mig allt vad varma klädet heter och hastade till Ica.

Köpte alldeles för mycket mat vilket resulterade i AS tunga kassar.

Vart finns en stark man när man behöver en?

Lyckades få hem allt men lyckades pricka i en is-fläck utan för mitt hus,

så grannarns fick se en michelingubbe med 2 stora matkassar shejka loss i solskenet!


Jag anade att jag hade feber. In med termometern i munnen och så rätt jag hade!

De blir soffläge nu med ett Glamourama avsnitt, nötter och trocadero.

Väntar på att Lasse ska komma tillbaka till msn. Han skulle göra nåt med datorn som skulle ta ett tag  


Anyway! Lär nog kika på lite shoes ochså så får se om jag hittar nåt tjusigt att dela med mig av!

Av Maria - 10 mars 2010 18:04

  Vad hände här? Hur tänkte man? HERREGUD!

Sånna där liknande brukar man ju se i filmer om Jesus typ!

Dessa kostar 489 kr(!!!!!!!!!!)

Skulle inte ens ge 5 kr för dom.

Finns i färgerna brunt, blått och svart och kan hittar på Have2have.se

Dom gör sig säkert jätte bra på rätt person!

Av Maria - 10 mars 2010 17:18

Idag har de vart riktigt mysigt!

Drog ut på en promenad med Lasse i den varma solen. Efter ett tag hittade vi en liten trevlig bänk som vi satte oss på och solade lite och surrade.

Så där super mysig bland lite träd å sånt!Me LIKE!

Vi vandrade runt ett bra tag. Oftast går vi till Farsta och hem igen men nu gick vi en omväg dit.

Sen syndade vi lite. Drog på Coop och köpte götta.

Jag en munk och han nåt jag inte vet va de heter.

När vi kom hem till Lasse så kollade vi på ett Whipe out avsnitt. Jag hade aldrig sett de. Gud vad jag skrattade. Hur kul som helst!


Lasse började spela Super Mario Galaxy tro ja de heter på sitt Wii.

Där blev de massa skratt ochså. De va ju riktigt kul!

Lite små knepigt här och där men med 2 skarpa hjärnor så gick de alla tiders att ta sig igenom några banor!


Lasse skulle hämta Batman (hunden) i farsta runt 17 tiden så ja promenerade tillbaka med han och tog tuben därifrån.

Ska käka lite nu och sen dusha och hänga vid tv:n.


Idag om en vecka ska vi börja träna!

Då kommer de bli en hel del om träning här ochså! Me so happy!

Av Maria - 10 mars 2010 12:02

Kan inte hålla mig inne idag. Måste ut! Ska strax åka iväg till Lasse och dra me han ut på en promenix i de super fina vädret!

Har iaf dammsugit och torkat golven men nåt mer avancerat blir de inte idag.


Nu ska ja springa till tuben!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards