~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under mars 2010

Av Maria - 22 mars 2010 06:33

Kunde inte äta på nästan hela dagen igår vilket har resulterat i en mage som gjort otroligt ont. Förstår inte varför de inte går att svälja. Mycket märkligt.

Jag hade tänkt träna idag så jag måste få ner nåt!

Gröt eller nåt liknande.


Tänkte ochså bege mig till stan eller Farsta sen. Får se vart jag har lust att åka.

Måste ha lite nagel grejjer och sånt. Karnse hittar nåt annat roligt ochså. Vi får se!


Ska kika på några One tree hill avsnitt innan jag kliver upp.

Av Maria - 21 mars 2010 20:20

Ska snart bänka mig vid Parlamentet. Sen är de ju en Johan Falk film.

Har aldrig sett nån så de bli spännande. Har hört att de ska vara väldigt

bra filmer!

Vill beställa hem lite små grejjer..har kollat på Have2have.se

och saray.se  Hittade en del små grejjer. Får se om jag klickar hem nåt.


Nu blir de Te och Tv=)

Av Maria - 21 mars 2010 18:10

De absolut bästa schlager medlyt som gjorts. Enligt mig asså.

Watch!

De är lite roligt att dom blandat in gamla schlagers med lite nyare. Denna är från 2000 i 2 delar






Underbart!























Av Maria - 21 mars 2010 16:39

Jag älskar söndagar! Eller Lördagar..Eller båda.

Eller..Jag älskar båda dagarna på olika sätt.

Lördag, för att de är fest och man dansar all night long.

Söndag, för man kan ligga på soffa hela dan utan att bry sig.

Love it!



Har inte kunna äta på hela dan.De bara går inte. Allt fastnar i halsen och går inte att svälja.  Inge bra. Tränade rätt bra igår ochså fest hela natten. Har inte mycke energi nu inte.  Ska försöka se filmen på 4:an ikväll iaf om jag orkar. Dom verkar så bra dom där Johan Falk filmerna!

Tog mig en liten promenix förrut så man kom ut lite idag iaf.



Adam Lambert - No Boundaries

You can go higher
You can go deeper
There are no boundaries
Above and beneath you
Break every rule
Cause there's nothing between you and your dreams

Av Maria - 21 mars 2010 11:41

De blev som vanligt en liten halv galen natt. Vi började på Valhallavägen hos en kille som heter Daniel. Har träffat han på Zipper några gånger men Uffe och Lasse känner han.

Dit kom även Söt-Tobias Norman, Jon och Jonas. Jag drack väääldigt lite.

Ett glas vin med fanta. Jag har börjat tröttna på alkohol. Inte för att jag brukar

dricka speciellt mycke men ja känner bara nääää.

Blev en cider ute ochså.

Vi dansade och hade jätte roligt och träffade som alltid på en del folk man känner.

Även Shire från MTV va där hihi


Ska dra mig upp och duscha och sen ska jag gå och köpa mat!

Av Maria - 20 mars 2010 18:49

Ska iväg på förfest på Valhallavägen. Har ingen aning om hos vem så de blir spännande. Åker med Uffe och Lasse.

Kameran åker med men jag kan inte garantera att de blir kort.

Har blivit så dåligt med de på sista tiden. Ska försöka tänka på att använda den!


In i dimman, nu kör vi!!

Av Maria - 20 mars 2010 16:14

Jag kände mig så otroligt glad idag när jag var i gymmet! Så skönt att komma igång ordentligt nu.

Idag blev de: Cykel 1 mil, 2 km promenad på band, rodd 1 km + 4 km promenix dit och hem (2 km enkel sträcka) och lite små övningar i gymmet med armar och axlar. Känns riktigt bra!

I morgon blir de vila och sen kör jag istort sett hela nästa vecka.

Gör ju olika grejjer varje gång så att träna 5-6 dagar är inga problem plus att jag är hemma all day long så att spendera lite tid i gymmet är bara kul!


När jag kom hem dushade jag och fixade iordning mig sen kom Uffe och Lasse

och plockade upp mig. Vi åkte till Gamla stan och åt lunch med Daniel Alm. Super mysigt!

Marcus och Anton anslötsig och Daniel gick hem efter maten.


Vi som va kvar fick för oss att vi skulle åka till Arlanda och titta på flygplan.

Jag har aldrig sett ett plan på så närta håll. Har inte ens flugit.

De va sjukt häftigt! Vi stog så bra till att vi hade planen ovanför huvudet precis innan dom skulle landa.

Man ville böja sig lite för de kändes som att dom skulle nudda huvudet på en.

Synd bara att jag inte hade kameran med mig. Såg jätte hätfigt ut när planet kom rakt emot en. Jag stog och tok höll i Marcus hihi


Nu är jag hemma. Ska äta middag och titta på One tree Hill.

Kvällen är inte planerad ännu men de är ju Lördag så vi får se vart de tar vägen!




Puss puss


(Lasse, Daniel och Jag)  =)


Av Maria - 20 mars 2010 08:29

Var lite duktig och ställde klockan på halv 9 men vaknade lite tidigare.

Tänkte vara på gymmet runt 10. Måste hinna äta ochså. Därför jag ville upp i tid.

Är ju inte bra att äta precis innan. De ska bli så underbart!

Ska inte tjata om de allt för mycke!


Nu kör vi!!

Kondition+axlar och armar

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards