~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 4 september 2009 17:47

Jag hann bli klar 40 min innan de kommer nån. Har nog aldrig hänt.

Brukar alltid stå sista kvarten och panik sminka mig men nu har jag till och med lite tid över och endå har jag hunnit kolla kläder, vilka skor ja ska ha, fixat håret och sminket.Ja började runt kl 16 och den är snart 18. Rekord! Suveränt!


De är som sagt Marcus, Blondie och Thim som kommer hit sen och har 

lite förfest innan vi drar vidare.


Ska hinna stoppa i mig en macka nu så man inte blir så galet hungrig sen!

Bilder kommer i morgon på bdb.


Ha en mysig fredag!


Av Maria - 4 september 2009 14:17

Promenerade in till stan så ja fick min timmes sväng idag ochså.

Flög sen runt halva stan me en Chai som sällskap och letade en snygg party väska men de va ingen som ja riktigt kände för och ingen som matchade mina skor.. SKIT! men men

Fick med mig hårfärg hem iaf. Kändes lite små fult me världens hemskaste utväxt ochså ska man ha en party outfit ikväll så ja kände att de måste fixas.

Är numera mörk bruk i huvet. Helt okej!


Marcus, Blondie och Thim kommer hit vid 7 snåret för lite förfest innan vi drar vidare till Vasastan och Lill Daniel. Kommer bli riktigt kul!


Nu ska jag fixa ihop nån mat och sen börja gräva i garderoben efter nåt att ha ikväll!

 

Fixade till en vägg här om dan och såhär blev de!
Hello Shoes!

Av Maria - 4 september 2009 10:34

Är lite nyvaken. Har precis masat mig ur sängen.

Ska snart röra mig in till stan. Fick en inbjudan till fest nu på morgon kvisten

hos Daniel i Vasastan. Kommer bli riktigt kul!

Måste hitta en outfit. Vet iaf säkert att mina 10 cm platå heel ska användas men de underlättar ju om man har något upp till ochså.

Kan bli kallt med endast ett par skor på fötterna.

Nu fick jag att fundera på så de räcker.

Ska på systemet ochså en sväng.


Nu blir de promenad till att börja me iaf!


Av Maria - 3 september 2009 18:20

Älskade skor!

Alla dessa 3 kommer från Scorett och alla har sin charm.

Den första kostar  699 och är en Tiamo.

Den andra kostar 999 och är en Tiamo

Den tredje kostar 1299 kr och är en Replay.

Jag bara ÄLSKAR klacken på den tredje!

Vad tycks?

Av Maria - 3 september 2009 18:09

Idag har de inte hänt mycket. Va ut på promenaden runt 12.

Kände mig lite hängig då men tänkte inte på de.  Fick sedan jordens frossa.

Feber igen..Kul, Näe. Har suttit och frusit hela dan typ. Masade mig iväg

på ica och handlade lite. Trodde aldrig ja skulle komma hem.


Sitter och kikar på lite sko på Scorett och blir helt salig.

Har vart och kikat på dom i butik ochså. Vill ha!

Är bara 18 dagar kvar nu tills pappa kommer och så blir de shoppa! weiii 


Ikväll blir de soffan med film och en varm ris påse och lite små gott och knapra på!




Av Maria - 3 september 2009 13:19

Vaknade 04:00 prick i morse och var jätte pigg. Blev lite små galen kände jag.

Visste inte riktigt hur jag skulle få tiden att gå så jag kikade på Efterlyst och True blood. Jag har blivigt helt galen i de sist nämnda programmet. 

De är ju så gaaalet bra!

Lyckades sen somna om runt 6 tiden och sov till 10. Inte helt fel!


Dagen promenad är av klarad. Skönt måste jag säga.

Ska snart iväg och handla. Har typ inge mat hemma.

Sen bär de av till Hökis en sväng eftersom Tomas fyller år.

Stort grattis!

Ska även hämta hem lite saker.


Nu blir de dushen!


Av Maria - 2 september 2009 20:14

Har nu gårr 1,2 mil sen i måndags. Rätt okej tycker jag!

Idag så lyste Anne-lie Rydé och Shanti Roney upp min promenad.

Gick förbi dom på Götgatan. Min älsklingsgata hihi


Nu blir de lite fika. Närmare bestämt 2 hård mackor med tomat och aromat och te till de!

Ska kika på en film kl 21 som heter The benchwarmers.

Den handlar om:

Gus, Clark, Mel och Ritchie har i hela sina liv levt i skuggan av sina mobbare, men bestämmer sig för att börja försvara sig själva. Tillsammans med Mels pappa Nelson bildar de det bästa juniorbaseballaget.

I filmer ser man skådespelare som: Rob Schneider och David spade.

Den måste vara rolig!


Ha en mysig kväll alla!

Av Maria - 2 september 2009 17:16

De är så vaaamt..Kommer flyta iväg snart tro ja.

Tänkte leta min inre hurtbulle och dra ut på min dagliga promenad.

Går alltid in mot stan men ska gå åt andra hållet idag. Kul med lite nya ställen.

Finns ju nåt nytt och se hela tiden typ. Kul kul.


Har sett "säg att du älskar mig". Den är så bra! De är ochså en film som alla borde se tycker jag.


En kväll så satt jag och Nicklas och lyssnade på Jackson 5´s låt Rockin robin.

Och då sjunger han "He rocks in the tree tops all day long"

Då tittar Nicklas på mig och säger " haha You can rock my tree top"

Ja skratta så ja kissade nästan på mig! De lät så kul när han sa de hihi


Nä nu blir de ut och sen hem och ta ett bad och inviga mitt nya badskum jag köpte idag. Luktar såååå gott! De kommer från Hm och nu minns ja inte va de heter heller..Får kolla de sen!


Höres!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards