~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Maria - 21 september 2009 22:08

Vi tog oss ut en sväng på en kvälls promenad. Gick upp till slussen och kikade ut mot grönan och kaknästornet.

Sååå fint på kvällen med alla lampor och båtarna som åker fram och tillbaka. Blir nästan lite rörd..

Sen vandrade vi in i gamla stan igen. De är bara så mysigt på kvällen.

Alla små gator och gränder upplysta av små lampor och alla mysiga restauranger där folk sitter och små pratar med levande ljus och allt de där..Näe de är bara för mysigt!


Nu blir de sängen för i morrn ska vi till djurgården. Vasamuseét och skansen akvariet är en del av de vi ska pyssla med.

Glömde min kamera sladd hemma så bilder kommer på onsdag eftermiddag/kväll.


Sov gott alla!

Av Maria - 21 september 2009 18:41

Kl runt 10, halv 11 tiden i morse åkte jag mot centralen. Orkade inte sitta hemma och vänta så jag köpte mig en

chai och glodde på folk och poff va kl halv 12 och pappa kom.

Vi gick till lägenheten som är såå mysig! Högst upp i ett hus på Funckens gränd i gamla stan.

De är en tvärgata till västerlång gatan. Nästan i slutet vid järn torget.

Asså utsikten..Man känner sig lite som karlsson på taket när man tittar ut på hustaken.

Dock så sitter de grejjs för dom bästa fönstren så fick inte till nå bra kort på dom tyvärr..


Vi började gå mot gamla stan. Hade ingen bråska eftersom lägenheten inte var tillgänglig förrns kl 12.

Den har världens största dubbelsäng som ja ska få tillbringa dom här 2 nätterna i.

Pappa tar soffan, hihi.

Har även fått mina tunikor nu. Väskan jag ville ha skulle komma in nästa vecka så ska köpa den då.

Blev lite små plock ochså.

Sen var vi till Mosebacke och kikade på utsikten. Helt fantastisk. Jag älskar Mosebacke!


Sen vandrade vi runt i gamla stan. Överallt!  De finns så mycke mysiga gator och cafeér om man

bara går ifrån västerlånggatan.


Ikväll blir de kortspel, tv kikande och godisätande.


Nä ska inte sitta här och hänga nu.


Ha en mysig måndag!


Dagens låt: Tinchi strider ft. Endubz - number 1 <---Lyssna. Den är såååå bra! Lovar!

Av Maria - 21 september 2009 08:39

Måndagen som ja väntat på kom trots allt. Förra veckan var nog den segaste på lääänge.

Trodde aldrig den skulle ta slut.

Nu är de cirka 3 timmar kvar tills pappi kommer till centralen.

Jag tycker centrale när så mysig. De är synd som ska bygga om och grejja.

Den har ju sin charm tycker jag.


Idag blir de shopping och restaurang besök.

Pappa har förbjudit mc donalds under dom här dagarna.

Han tycker vi kan gå på nåt som är liiite bättre och liite finare.

Jag är inte den som tacker nej hihi


Mina ipod hörlurar gick sönder i förra veckan (en anledning till att  de gick så sakta)

så idag blir de nya. Wohoo!

Sen blir de mina tunikor, lite smink, en väska och lite små plock från mys butiken Theodores i gamla stan.

Blir säkert mer ochså men de får ja uppdatera på onsdag isf.


Datorn kommer följa med så de kommer bli uppdateringar om vad vi pysslar med.


Ska kolla packningen (de är typ 50:e gången) så allt är med.

Tänkte åka in så jag är på centralen till 11. Ska hitta spåret han kommer in på.

Ska möta han där.

Självklart kommer bilder ochså. Har laddat kamera batteriet så de är bara tuta och köra!


Mot packningen och Gamla stan!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards