~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Maria - 20 september 2009 21:53

De måste vara den underbaraste serien som finns. Älskar den! Har börjat se om den igen. Typ 100:ade gången nu.

Blir aldrig less på den. AMAZING!


Såg Brokeback mountain igår. Blev helt lamslagen för den var så bra!

Den som inte sett den MÅSTE bara se den!

Bra handling dock så grät jag floder ochså.

Den har sina sorgliga stunder men den är sååå bra!


Ikväll har jag fixat packningen. Fick sitta på väskan för att kunna stänga den.

Ska ta en av mina större handbags så jag får med mig de ja ska handla, hem.

Pappi är här 11.30 i morgon. Bra tid de tycker jag.


Nu ska jag sjunka in i massa avsnitt av sex and the city och dricka massa te!

Ha en mysig södags kväll!




Av Maria - 20 september 2009 13:10

Är hemma efter en sväng på stan. Har lagt undan 2 tunikor och en skjorta. Jag skulle få pengar så jag

kan handla själv sen. Hittade inte så mycke kul. Ska köpa massa annat små plock i morgon.

Måste ha lite nytt smink och sånt. Har även hittat lite snygga smycken som jag tror jag ska slå till på och även en jätte snygg klocka.

Får se hur de blir..


Sen ska vi på vasamuseét. Jag äääskar de. Har inte vart där på nästan 10 år så de är nog på tiden.

Jag minns inte så mycke från sist bara att de va riktigt häftigt.

De blir ochså en sväng på Aquaria. De är ett vattenmuseum verkar ochså lite häftigt.

Kolla här www.aquaria.se


Nu ska jag städa ihop lite här och glo på simpsons.

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards