~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Maria - 5 september 2009 10:14

Igår började kvällen hos mig med massa dricka och massa surr.

Va riktigt mysigt.

Sen va Tomas jätte gullig och körde oss till Daniel så vi slapp åka komunalt.

Där va de drag och mycke folk. Träffade jätte många härliga människor.

Bla en kille från London som delade mitt sko intresse. Han berättade om massa butiker som fanns där borta och jag blev helt till mig.


Sen på kvällen drog vi till Paradise. Nästan alla hängde med. Några åkte hem.

Där blev de ännu mer dricka och en massa dansande. Jag och Daniel drog upp på scenen och dansade på högtalarna och tillslut kom de fler som ville va me.


De va uppträdande av Diamons Dogs. Några av mina idoler.

Kameran jävlas så jag får inte ut bilderna men dom kommer så fort de slutar krångla.

Va hemma vid 3 i natt och somnade 4  och vaknade vid 8. Jippie! Not..


Nu blir de frukost!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards