~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Maria - 6 september 2009 20:22

Du är ju en sko tjej. Om du skulle måsta välja mellan Din sko och Scorett, vad skulle du välja då?

kram Anna

Ps. Jag tycker om dina sko tips riktigt mycket! Ds


Tack för de Anna!

Om jag måste välja så blir de nog Scorett för deras skor känns liiite mer jag.

Jag tycker deras heels är snyggare. Mer färger och detaljer. 

Dom vågar lite mer! Självklart har Din sko ochså riktigt snygga skor men Jag tycker mycket ser lika dant ut där tyvärr.


Om de är nån fler som undar nåt så tveka inte att fråga!

Av Maria - 6 september 2009 19:53

Guuu va jag älskar Victoria´s Secret Fashion showerna. Dom är helt fantastiska!

Håller på att kika på slutet på Top model 12 första programmet nu. Gillar den serien ochså.

Dock tycker jag de börjar bli lite ut tjatat. 

Ska snart kika på Trollkarlens trick. Försöker alltid komma på hur han gör men ja har alltid fel lösning.  Han är galet duktig. Vill veta vem som gömmer sig bakom masken hihi

Sen ikväll blir de film. Ska kika på kärleken checkar in på 3:an som börjar 21.

Efter de blir de sooova. Sov som en kratta i natt så ja hoppas de bli bättre nu.


Till tv:n!

Av Maria - 6 september 2009 17:25

Träffade Nicklas idag. Vi åkte till farsta en sväng. Jag hade aldrig vart där förrut.

Där fanns ett sjuuukt stort typ shopping centrum. Var gigantiskt och allt fanns där. allt från gina tricot till matbutiker. 

Ska åka dit nån dag till veckan och kolla lite mer.


Nu är jag hemma och har precis gjort världens godaste korvstroganoff med ris.

Ibland kan jag få till de!

Ska se Victoria secret fashion show kl 18. De är den från 2008.

Ja minns den som de va igår jag kollade på den. 

Den va riktigt bra! Måste bara kolla en gång till hihi


Nä nu ska jag äta och sen blir de tv:n!


Ha en mysig söndag kväll!

Av Maria - 6 september 2009 11:19

Hittade denna stöven på Scorett som jag fastnade lite för.

Prisen är 1699 kr. Inte så ful va?

Av Maria - 6 september 2009 10:44

Igår blev de film kväll. Thim kom hit och höll mig sällskap.

De blev Nina Frisk och Stockholm Boogie. Den sist nämnda borde alla se. Sååå rolig film.

Sen när Saw började så däckade båda i soffan.

Missade inte så mycke. Tycker dom filmerna är rätt tråkiga.


Idag vet ja inte rikigt vad som händer. Ska ut på en promenad iaf sen får vi se vart dagen tar vägen!



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards