~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Maria - 10 september 2009 18:25

Nu är allt klart. Har grejjat nästan hela dagen. Nu är de jätte rent här. Inte ett damm korn så långt ögat når och de

luktar inte så där knepigt som de gjorde förrut utan nu luktar de rent och gott.

Har tvättat ochså. Finns de nå mysigare än att gå och lägga sig när de är alldeles rent i sängen?


Nu sitter jag och väntar på Thim<3. Han ska sova här i natt. Vi ska kika på Idol och fredagen den 13:e.

Ja tro de va den sista filmen om ja inte är helt ute och cyklar. Ja blir ju as rädd för allt så

ja lär ju hoppa upp och ner i soffan.


Nu ska jag stoppa i mig lite i magen. Man blir hungrig av att städa märkte jag!


Ha en jätte mysig torsdag kväll alla!

Av Maria - 10 september 2009 12:52

Har länge haft svårt att andas när ja gått och lagt mig så tänkte att idag ska jag dra fram sängen och kika vad som finns där under. Har inte gjort de så de va lite spännande.

De va som ett grått märke av sängen på golvet i damm. Trodde ja skulle spy rätt ut.

Sen hon som har lägenheten hade nån skit ful matta som låg där som nästan rörde sig själv. BLÄÄ

Fram med damsugarn och under sängen kröp jag. Fick dock världens astma anfall och fick gå ut på balkongen ett tag.

De va lite läskigt men sen blev de till att took skura där under så ny gläänser de under sängen.


Svepte sen runt hela lägenheten med damsugaren och skurmoppen och började smått fundera på hur mycket damm de går in i 30 kvadrat och vart kommer allt ifrån?

Nu är de mesta borta och de luktar riktigt gott.


Kl 15 börjar tvätt tiden och märkte att mitt sköljmedel är slut men ska endå kila iväg på affärn så de gjorde inte allt för mycke.

Ska svänga ihop korvstroganoff idag igen. Kan äta de varje dag om de skulle vara så.



Till Ica!

Av Maria - 10 september 2009 09:18

Efter några nätter som varit lite si och så, så fick jag äntligen sova en hel natt. Riktigt skönt och huvudvärken har släppt efter 4 dagar. Äntligen!


Håller på att kika på efterlyst på tv3 play och äter frukost för att sen ta mig ut och gå en sväng.

Ska tvätta idag och ikväll kommer Thim<3 hit. MYS!


Igår när jag pratade med pappa så frågade jag lite om stället vi ska bo i när han är här.

Vi två ska bo i en lägenhet för 6-7 personer.

Han tyckte de va dumt att klämma in sig i en sko kartong. Han sa att jag kunde behöva lite space! Hejja pappa hihi


Nä nu ska jag äta klart och kika färdigt på efterlyst och bege mig ut sen!


Ha en bra dag alla!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards