~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Maria - 19 september 2009 19:44

 

Här är skon jag sa att jag skulle lägga upp bild på.

449 kr  från Din sko.

Eventuellt blir de den men då är skaftet för kort men annars helt okej.

Ska prova en sista gång i morgon

Av Maria - 19 september 2009 19:34

Har precis pratat med pappi. Nu är de klart vad vi ska hitta på.

Jag fick bestämma allt. Hihi  Ska bli så roligt.

De är synd man inte får hyra lägenheten längre men de är många i kö så de är väl därför eller nåt.


I morrn ska jag börja packa, städa lite här eftersom de inte blev nåt med de idag

och åka till stan och lägga undan mina grejjer.

Har även hittat massa små grejjer på Theodores home i gamla stan jag ska ha.

Sen brukar de alltid bli en massa annat ochså.


Nu blir de film. Har aldrig sett broke back mountain så de är väl på tiden karnse.


Ha en mysig lördag alla!

Av Maria - 19 september 2009 08:26

Idag bär de av till skärholmen en sväng. De va längesen jag var till New Yorker. Måste kika om de kommit nåt roligt så här i höst tider.


Har sko problem..De finns verkligen ingen jag kan tänka mig. Kräsen? Lite karnse..

Har hittat en svart mindcut boot som kan funka. Ska lägga in en bild på den så ni får se..

Vill ju helst ha en stövel men finns de ingen så är de inte mycke att göra.

Ska kika i skäris ochså. Finns ju massa sko butiker där ochså.


Vad har ni för planer i helgen?

Eftersom jag är luspank så ska jag bara vara hemma och kika film och mysa på tänkte jag.

Bara i morrn kvar nu sen äre äntligen måndag. De här har nog vart världens längsta vecka.

De va längesen en vecka gick så här sakta..

Nu blir de frukost och sen ska jag röra mig iväg.


Mot kylskåpet

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards