~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Maria - 25 september 2009 21:36

Hittade dessa 2 på Din sko.

Först en varmfodrad stövel som är helt okej tycker jag.

Pris: 699 kr

Klackhöjd: 1 cm

Skafthöjd: 38 cm

Skaftvidd: 36 cm



      Sen denna. Ochså varmfodrar lite finare modell.

      Pris: 499 kr

      Klackhöjd: 10,50 cm

      Skafthöjd: 13,50 cm

      Skaftvidd: 34 cm

Av Maria - 25 september 2009 21:18

Åkte in till stan halv 4 och mötte Daniel (blondie).

Vi drog till stureplan och kollade på folk. Finns mycke kul att kika på där.

Drog sedan runt och kollade i massa butiker. Hittade en klocka för 70.000 Karnse vore nåt?

Nä de får nog vara. Är de värt att köpa så dyra grejjer?

De känns lite som att skulle man råka tappa den eller att den går sönder så skulle man bli galen.

Vågar man ens ha på sig en sån dyr klocka?  Helt sjukt är de!


Sen vandrade vi vidare innåt stan och vandrade runt på Åhlens och kikade på kläder och smycken.

Sen hände en grejj som gjorde att dagen blev rätt piss.

Tänkte inte säga vad men jag är inte gladast i världen just nu. Rätt förbannad snarare.

Blir galen på folk! Orkar snart inte me människor som inte har nån koll på nånting eller så har dom världens koll på precis allt och kan allt. Stuga på månen karnse? mjo överväger starkt!


Nu Män som hatar kvinnor med mitt favvis gotta till.

Äpplen med kanel.

Skiva ett äpple och lägg de på ett fat. Strö sedan kanel på båda sidor och lite strö socker på ena sidan

och poff. Jätte gott!

Av Maria - 25 september 2009 13:00

Simon och Tomas är så galet underbara!  Har snart sett första säsongen av deras program Design sinom & Tomas.

Dom 2 skulle jag lätt kunna släppa in i min lägenhet med fria händer och låta dom göra vad dom vill.

Simon är ju så festlig med sin "Svengelska". Dom är för bra dom två!


Har  kommit hem från staden. Tog tag i lite små viktiga grejjer som nu är uppstyrda.

Måste ju fixa de eftersom på måndag kommer de inte finnas nån tid. Kan inte skriva varför eftersom de ska bli en

liten överraskning för 2 personer som läser min blogg så de kommer på måndag kväll!

Skriver inte vilka 2 personer de är för då kommer dom fatta direkt.


Nu sitter jag och inväntar tvättiden med lite musik och små städning.

Har fått tag i massa jätte bra musik. Ska även leta fram ipod sladden så ja kan lägga in lite nytt där ochså.

Fick nya hörlurar till ipoden ochså när pappa va här. Dom är av märket Koss och de känns som att man trycker in dom i hjärnan för dom är lite längre och lite större än vanliga men shit vilket ljud.

Höll på att ramla av tunnelbane sätet när jag skulle testa dom första gången. Den basen asså. OJ!


Nä nu ska jag städa vidare.

Nån fler som gillaar Simon och Tomas?

Av Maria - 25 september 2009 08:58

Gissa om jag vill se deras show på Tyrol. Hade jag haft råd så hade ja gått.

Mina största idoler i en show tillsammans. De kan inte bli annat än bra! Vill vill villl..

De slog mig att de har gått 1 år sen jag träffade Christer Lindarw. Känns som de gått ännu mer.

De måste nog vara min bäääästa dag! Va så nära och svimma haha

De glömmer jag aldrig!


Idag blir de en sväng till stan. Måste fixa lite grejjer på banken och sen handla.

Har nada mat hemma. Sen blir de tvätt från 15-18.

Ska även ut på en promenad om ja inte fryser ihjäl. Tycker de är jätte kallt nu.

Hur ska de då bli till vintern?

Nu blir de frukost och sen ska jag börja röra mig mot staden!


Ha en mysig fredag!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards