~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Maria - 26 september 2009 22:04

Gick med Stina på stan idag. Så sjuuukt mycke folk ute. Älskar när de är så!

Vi va in i en butik och kikade runt och mitt i allt så ser jag 2 transor. Jätte fina.

Dom står och kikar på höstkappor. Jag tycker de är så roligt när folk går in för de och gör de seriöst.

Jag har pratat en del med en transa från ett mindre ställe i sverige och hon kan inte alls visa sig ute som transa där.

Det va en som gjorde de och de slutade inte så bra. Misshandel om jag inte minns helt fel.

Inget som gick vidare till polis dock..

Ska de måsta vara så? 

De är väl upp till varje enskild person hur man vill se ut och vara!

Eller har jag fel?

Jag blir galen på sånt! Jag förstår inte meningen med att måsta slå ner nån för att man tycker den ser lite annorlunda ut. Nu menar jag inte bara transor utan folk i allmänhet.  Gahh


Jag får inte riktigt ut allt jag vill säga, de rör ihop sig i huve så jag kan inte formulera mig riktigt..

Men ja hoppas ni inte missförstår mig nånstans. Då äre bara fråga.



Gerda!

Tack för din kommentar.

Jag hoppas verkligen de blir en ändring snart!

Av Maria - 26 september 2009 07:55

I de här huset jag bor i så är de galet svårt att få en vettig tvätt tid.

Så i morse (enda gången på hela veckan) så hade ja ställt klockan på halv 7 eftersom min tid började 7.

Och såklart så skulle ja kunna sovit hur länge som helst idag bara för de.

Har hela veckan vaknat av mig själv runt 7-8 snåret men idag var ja som en klubbad säl.

Varför kan man alltid sova jätte länge när man måste upp?


Ska tvätta fram till 11 men tror ja blir klar tidigare. Såg även att ena tvättmaskinen är trasig (de finns 2) så

de va tur ja inte hade så mycke tvätt den här gången.

Ibland kan de vara rätt mysigt å tvätta. Spec när man bäddar rent i sängen och får krypa ner på kvällen. Inte helt fel!


Ska in till stan sen på eftermiddan. Nicklas slutar 15 så ska träffa han då för en liten rund vandring på stan.


Såg aldrig män som hatar kvinnor igår. Fick aldrig finger ur så att säga. Hittade så mycke bra musik så jag

fastnade lite med musiken ist men ikväll ska jag se den om inget annat händer.


Måste ner i tvättstugan igen.

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards