~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Maria - 7 september 2009 14:28

De blev lite små handlat i Farsta. Kom hem med nagel grejjer.

Filar, lack och lite små plock. Måste fixa naglarna lite bättre så dom inte går av hela tiden!

Kollade även på skor. Förvånad?

Är helt såld på höstskorna som kommit nu. Tycker de är mycke snyggare skor i år.

Jag köpte ett par stövlar på Din sko förra hösten som ska få hänga med en sväng till. De är svarta textil med remmar som dock har blivit lite små grå men ska köpa sko färg och fixa dom!


Ikväll är de jag och Persbrandt igen. Eller Thim ska ochså med och kika på den på bio så helt ensam är ja inte hihi

Längtaaar. Vill se NU men är iofs bara 4,5 timme kvar nu.Spola fram tiden nån!

Thim ska komma hit vid 5 så ja ska ta och fixa nåt å äta och göra mig iordning


Bara 14 dagar kvar tills pappi kommer ner. Längtar!


Dagens låt :  Darin - Karma 


Av Maria - 7 september 2009 08:41

Är lite nyvaken och skulle äta gröt. När jag ska ställa ner tallriken så välter ja ut den på mobilen som låg liite för nära så några knappar är väl lite si och så.

Annars verkar den funka. Tur de iaf!  Nu luktar den kanel. Urhsa. 


Ska snart ut och gå och sen åka till Farsta. Måste dit och kolla igen.

Kan inte hålla mig!


Skriver sen när jag kommer hem!


Ha de bra så länge!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards