~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Maria - 16 september 2009 20:22

Idag har jag suttit vid datorn nästan hela dagen och kikat på utbildningar som kan tänkas vara något.

Har hittat en del men man har ju en månad på sig att söka så jag ska fundera lite.


Nu är de bara 4 dagar kvar till pappi och jag intar Gamla stan. Guuud så jag längtar!

Tänkte vara väldigt snäll ochså och göra en grejj.

Eftersom pappor av nån konstig anledning inte är så jätte roade av att gå i affärer så ska jag

skona han lite och gå på söndagen och lägga undan dom kläder jag har provat ut så de är bara att betala på måndagen.

Han kommer på måndag och stannar till onsdag.


Håller på att kika på lite grejjer vi ska hitta på. Han överlät de till mig så ska se vad jag hittar på.


Nu ska jag kika vidare på Idol och sen blir de Äntligen True blood.

ÄÄÄÄLLLSKAR den serien. De kan inte sägas för många gånger. hihi


Mot tv:n

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards