~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Maria - 23 september 2009 18:41

De blev en tjejig dag. Lyckades packa upp och hitta platser till de mesta.

Sen städade ja ihop lite och rensade badrumsskåpet.

Efter de så blev de hårinpackning, nagelfix, ansiktsmask och massa te och sex and the city.

Totaly fab!


Nu blir de sen middag och ännu mer sex and the city fram tills Idol.

Sen äre ju True blood ikväll. Wohooooo! Äntligen!


Mot köket!

Av Maria - 23 september 2009 13:55

Vill spola tillbaka tiden. Har haft de så galet bra dom här dagarna.

Ätit massa götta, sett mycke roliga grejjer, handlat, spelat kort och bara myst på.

När ja va till Sundsvall sist så träffade jag bara pappa en snabbis när vi åkte till birsta och sen

ha han vart här nere över en dag. Kom på morgonen och åkte hem på kvällen så de

va kul att ha han här ett par dagar och visa han stan ordentligt.

Något han tyckte va väldigt kul. Han kunde inte förstå hur ja kunde hitta överallt

men ja är ju ute och ränner varenda dag så man lär ju sig och speciellt ja som är galen i stan

lärde mig rätt fort.


Gissa om ja ha ont i armarna. Fick inte ner allt i väskan så hade 2 propp fulla kassar ochså.

Lite av de va mat iofs men väskan höll på att ta kol på mig. Och ingen rulltrapp finns de

på tunnelbane stationen hos mig heller så de va bära och bära upp.


Ska hoppa in i dushen snart och sen börja packa upp lite smått. Måste gå på affärn ochså en sväng.


Såg klart sex and the city säsong 1 2 dagar efter jag började se den. Man börjar med ett avsnitt sen tänker man

"Ja tar bara ett avsnitt till" men de går inte att slita sig så de blir 5,6,7 avsnitt till och poff så gick de ett par timmar. De är ju såååå bra!

Hejja Manolos hihi

Säsong 2 here i come!


Nä mot dushen!

Av Maria - 23 september 2009 07:14

Efter 2 kanon dagar så ska vi styra stegen hemmåt idag. Eller jag är ju nästan hemma men pappi ska upp

till Sundsvall igen. Han vill stanna här. Ja förstår varför hihi

Vi ska vara ute ur lägenheten kl 12 så de blir en sväng på Götgatan och lite lunch innan vi beger oss härifrån.


Idag ska jag ha städ dag hemma. De är kaos där just nu. HUGA men men de måse ju göras..


Sen ikväll blir de film. Fick "Män som hatar kvinnor" så ska kika på den


Ett litet problem jag har är att ja vet inte hur ja ska få hem allt. Väskan va ju proppfull när ja åkte hit..

Får komma på nå bra. Är ju bara några tunnelbane stationer så inte så långt iofs.

Ska kolla väskan direkt!


Höres senare!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards