~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Maria - 24 september 2009 17:02

I natt vart de inte mycket sova. Har haft jordens huvudvärk sedan jag kom hem igår och den släpper

ALDRIG. Kunde inte sova i natt. Låg och kollade på massa Sex and the city och Simpsons.

Var så galet trött men trots alvedon så blev de inte så mycke sova..


I morse var jag på miroi en sväng. Slutar där om nån vecka så vi har gjort en plan på hur ja ska fortsätta jobb

söket själv. Har redan gjort allt själv så de kändes lite onödigt. Dom har inte gjort nånting!

Men jag har ju fått pengar så de va ju nåt bra me de iaf.


Efter miroi svepte jag till Farsta en sväng och kikade runt. Orkade dock inte vara så länge för trodde huve skulle smälla när som heslt så åkte hem och slocknade i sängen rätt fort. Gissa om de va skönt!

Sen blev de jobbsök. Sitter säkert 3 timmar om dagen och de är inte alltid man hittar något men man måste ju leta

annars är de ju ingen chans alls.


Nu sitter jag och väntar på att Nicklas ska sluta jobbet. Känns som de va 100 år sen jag träffade han så de ska bli skojj!


Nu ska jag kolla in lite nyheter på sko fronten!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards