~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Maria - 13 september 2009 13:55

Igår var de ju inflyttnings fest. Killarna hade en jätte mysig lägenhet. Riktigt fint!

De blev bål, dans, prat och lite små sjuka grejjer. De va väldigt roligt!

Innan vi åkte till skogås så åkte jag till hökarängen och dom andra där de shottades Minttu.

Sen drog vi vidare. Minttu´n kom fram i skogås ochså. Blev ett par shottar där.

De måste nog vara de äckligaste som finns. En jätte överdosering av skit stark tandkräm och munnskölj

tycker jag de smakar som. Bläää


Vart något packad. Sov hos Tomas i natt. Jag var inte i riktig form för att kunna vingla hem på tunnelbanan.

Undra vart man hade hamnat.


Nu är jag hemma och svullar pizza och kollar på film. Ska inte göra nånting alls bara slappa tänkte jag.


Ha en mysig söndag!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards