~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Maria - 9 september 2009 18:42

Nu är de lite jobbigt känner jag.

Min kära far ringde idag och frågade om jag sett ut några skor jag kan ha till vintern och självklart har jag de.

2 stövlar men risken är nog att de kommer komma ännu fler jag vill ha.


Den första är från Nilson och av märket Tamaris. Enkel och snygg och kostar 999 kr

Den andra är från Din sko och kostar 499 kr.

Båda går ju att ha till allt och dom känns helt okej.

Vad tycker ni?? Jag behöver hjälp.

Släng in en kommentar och säg vilken som är snyggast!

   

Av Maria - 9 september 2009 15:14

Har vart på stan en sväng med Marcus, Lasse, Micke och Blondie. Vi va först till kungshallen där några käkade och sen drog vi vidare till waynes där vi satt i 1 timme karnse och surrade och kollade på folk.

Kayo knallade förbi med världens häftigaste solbrillor. SÅÅÅÅ stora!

Dom ville jag ha!


En knepig grejj är att jag har haft ont i huvet i 3 dagar. Fattar inte vart de kommer ifrån och alvedon hjälper inte.

De karnse ger sig snart hoppas ja.


Ska snart åka till stinas café och surra lite med henne sen ikväll blir de Idol och True Blood!


Idag är de ju även 09-09-09. Lite roligt.


Nu ska jag göra mig klar!


Tack för kommentaren Emilia!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards