~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Maria - 11 september 2009 17:26

Ikväll äre fest! Ska åka till hökis runt 7 snåret och träffa alla. Ska bli roligt!

Jag tog en promenad till gullmarsplan för att inhandla lite go dricka till kvällen.

Av ren lathet tänkte jag att jag tar tunnelbanan hem. Går i mina tankar och när jag kliver in på stationen så står

Linda Rosing mitt framför näsan på mig med sin son Kevin.

Asså guuud va fin hon är. Hon ser inte alls ut som på tv, tycker jag iaf. Detta gjorde min dag hihi


Nu blir de lite mat om den går ner. Har inte haft matlusten på min sida på ett par dagar.

Allt jag stoppar i munnen känns bara äckligt och konstigt så brukar sluta med att jag dricker te eller varma koppen.

Lätt att svälja iaf..Huvudvärken är tillbaka. Ja vet inte riktigt va de är som händer me mig. Knepigt är de.

Men men allt löser sig nog!


Nu ska jag börja göra mig klar för kvällen!


Ha en jätte mysig fredag allihop!

Av Maria - 11 september 2009 15:46

Var uppe runt 7 men tänkte att jag lägger mig i sängen och kikar på film. Slutade med att jag vaknar runt 12 av att mamma ringer och väcker mig. Hon funderade på om jag va sjuk men näe, va bara väldigt trött.

Sen ringde Marcus och frågade om ja va sugen på fest ikväll. Så klart är jag de!


Har precis klivit upp. 15.45 Har nog aldrig legat så länge nångång. Förutom om man är sjuk eller ha vart ute och festat en hel natt me jag har bara vart hemma och inte gjort nå spec.

De va rätt skönt faktiskt att få sova lite hihi


Såg en jätte bra film. Labour pains med Linday Lohan från 2009.

Den handlar om Thea som bor med sin lilla syster efter att båda föräldrarna dött.

Hon jobbar och försöker dra in pengar så dom kan bo kvar men sen vill hennes chef sparka henne.

Då fejkar hon att hon är gravid. Hennes chef sa att de fanns en lag som säger att man inte får sparka nån som är gravid. Sen händer de massa sjuka och roliga grejjer.

Den kan jag rekomendera!



Mot dushen!

Av Maria - 11 september 2009 07:11

De blev en väldigt rolig kväll. Har nog aldrig skrattat så mycke. I nästan 3 timmar skrattade vi oavbrutet åt precis allt.

Båda va jätte trötta och då är de ju lättare att man hittar fåniga saker att skratta åt.

Kul var de och bra blev de!

Såg även fredagen den 13:e den nyaste filmen. Höll på att svimma. Skrek några gånger men den va helt okej.


Vad som händer idag har jag ingen aning om. De är liite för tidigt. Klev upp med Thim för han ska jobba.

Han åkte för nån minut sen så då passade jag på att sätta mig här en stund.


Ja fundera på att åka in till stan sen i dag och kika på lite skor. Vi får se!



Mot frukosten!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards