~Livet Igenom Min Iphone~

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Sundsvall

Av Maria - 28 september 2009 16:47

Klev upp 04.00 i morse för att gröra mig klar för att åka till s-vall.

Dom här dagarna blir lite intesiva men måste få en massa gjort för sen tänker ja inte åka hit förrns til jul.

Idag va jag och mamma till birsta. Va som tiden stått still.

Fick dock lite kläder och en jätte snygg väska som livade upp de lite.

De fanns ju ingenting att göra i de där huset. Skulle kolla på kläder men de fanns ju inte en enda butik som va nåt.

Eller jo Gina tricot. Hittade ingenting dock.

Tog en sväng på waynes och fikade. Kollade på charm men de ser lika tråkigt ut nu som då så de la vi ner.

Inte ens chai latte har dom. En update karnse borde göras! Tråkigt ställe!


Sen åkte vi hem. Skulle va hemma innan 14.00 för att inte förstöra min överraskning som bestog av mig själv.

De va bara mamma som visste att jag skulle komma. Lite chockade mina syskon blev.

Lillbror skrek rakt ut och syrran tappade hakan sen blev de kramkalas. Va lite kul!



I morgon blir de en massa att göra. Ska börja med att gå igenom lite kartonger på morgonen sen

ska mamma och jag åka till mammas stuga och höst fixa lite och åka en sväng till Torpshammar och Liden.

Sedan blir de en jätte snabb sväng hem och plocka upp Sofia och björn.

Ska hinna till birsta en snabbis innan mamma ska på sjukhuset.

Hon ska vara där 19.00 på kvällen. De är sånna köer på de hon ska göra så dom måste ha kvälls öppet.

Så de blir en sen hemkomst eftersom de tar lite tid de hon ska göra.

Så tisdagen går ju iaf.

Onsdag måste vi åka rätt tidigt. Ska fixa en grejj innan jag åker hem.


Har även fått feber och as ont i halsen. Inge bra. Ska snart kika på film och sen blir de

hollywoodfruarna och karaoke ikväll me lilbror om ja inte har lika ont i halsen.


Mobilen går de inge bättre med. Lyckades få igång den idag. Hade missade samtal och sms men kunde

 inte se från vem sen dog den igen.. Värdelöst.

Loggade in på msn här och ALLA kontakter är borta. Förhoppningsvis är de bara här.

Jag hoppas dom är kvar när jag loggar in hemma på onsdag kväll.

Nu har man flyt..


Håller på att frossa ihjäl så ska bänka mig vid tv:n med en filt och te!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 4 mars 2015 11:17

http://nouw.com/livetigenomminiphone Här bor jag nu=)

Av Maria - 4 mars 2015 08:43

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6627329673"

Av Maria - 26 februari 2015 08:16


ska uppdatera mer snart men jobbar mycket nu. Får bara guld pass. Dvs långa pass mellan 9-11 timmar vilket gör att tid inte finns till så mycket men nu är jag ledig i 2 dagar och Niklas lillebror är här så vi ska umgås ordentligt. Han åker på söndag ...

Av Maria - 21 februari 2015 19:20


är på scandic malmen i helgen och kör frukost. Nånting mina ben inte tycker va så kul. Då bemanningen styrs av sjuka siffror så är de alltid för lite personal på 500-600 gäster så man springer och springer men endå så klagar gästerna. Man kan inte tr...

Av Maria - 20 februari 2015 08:24

känslan när man går ner i tvättstugan sjungades på "Kosmos, doktor kosmos. På en grön moped kommer här världens bästa veterinär" vad kom de ifrån? Jag som är den i världen so minst vill ha djur eller har nåt intresse plus är sjukt allergisk. Måste ...

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards