~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under april 2010

Av Maria - 4 april 2010 09:01

Den 4/4 - 2009 satte jag mig på tåget med 2 väskor och flyttade från Sundsvall.

Helt underbart! Har inte ångrat mig en sekund. De är de bästa jag gjort!

De känns fortfarande som att jag drömmer ibland men de gör jag inte.

Wiii!!


Idag ska jag ta med mig kameran och promenera in till stan.

Har fortfarande jätte ont i halsen. Får nog kolla upp de om de inte ger sig

ifall de är halsfluss eller nåt.


Ska få i mig lite frukost nu och sen bege mig!

Av Maria - 3 april 2010 19:51

Lördag kväll och jag är hemma. Kors i taket! De va ett tag sen jag satt hemma i en lördag. Uffe och Lasse är i Hudik och häckar i skogen. OGILLA!

Ska spendera kvällen med millenium avsnittet. har ju inte sett flickan som lekte med elden så de ska bli mycket spännande. Har hört att den ska vara bättre än den första. Nackdelen är att andra delen är nästa vecka.

Får se den hos Mammi.

6 Dagar kvar till After Dark/Babsan i Tonhallen! *Längtar*


Ska fixa lite götta nu. Hackade grönsaker som ska röras ihop med creme fraiche

vitlök. GÖTT! (Nej, jag är inte så mycke för godis å sånt)

De här är mycke godare hihi

Av Maria - 3 april 2010 15:42

  Hittade dessa galet sngga skor på Scorett.se

Den högra kostar1199 kr och finns i utvalda butiker.

Den vänstra kostar 1299 kr och har ej kommit ut i butik ännu


Åhh vad jag vill ha!

Av Maria - 3 april 2010 12:27

De va underbart att vara ute en sväng! Jag har strosat runt i 2 timmar. Gick från Skanstull in till stan, köpte en chai på vägen för halsen gjorde så ont,

jag gick bara runt och strosade. Så skönt och varmt är de!


Är hemma igen och ska snart äta soppa och sedan börja min lilla ego-dag.

Jag känner att jag inte är riktigt pigg än så de här är ju super=)

Bra väder, chai, bad med massa skum m.m  yeiii:)

Av Maria - 3 april 2010 08:43

Ingen feber, kroppen är med på noterna igen och jag känner mig helt okej.

De är bara halsen som inte riktigt vill men i övrigt mår jag nästan bra!

Riktigt skönt efter att ha legat typ däckad i 2 dagar med gris hög feber.


Tänkte ta mig till stan idag. Idag är de ego-dag på schemat!

Ska inhandla ansiktsmask, hårinpackning, bra tidningar,

nått gott te, ja, massa sånt.

Tänkte göra om badrummet till ett mini spa idag och pyssla om mig själv lite efter

dessa sjuk-dagar.


Nu ska ja försöka få i mig lite fil eller nåt sånt. Har bra ont i halsen:/

Av Maria - 2 april 2010 19:05

Trots att jag mår rätt skit så har jag endå lyckats knåpa ihop en jätte lång uppgift till Hotell A. Eller de va typ 2 uppgifter i en å allt skulle lämnas in idag senast.

Känns skönt att de är gjort!


Ska ikväll se Hans och Hennes men förhoppningsvis så somnar jag .

Brukar ju somna så väldigt skönt till filmer på soffan så vi får hoppas de funkar ikväll.

Är bra trött. Har inte såvt många timmar på 2 nätter.wäää

De syns i ansiktet ochså att de va ett tag sen man åt nåt och sov ordentligt.

Fick i mig typ 4 skedar soppa idag och igår va de inte heller mycke att hejja för i matväg..

Halsjävel!!!!!


Ska till kvällens film försöka få i mog morötter och gurkstavar tillsammas med dipp. De är ju endå fredag (att de är långfredag skiter ja faktiskt i. Eller att de är påsk. Världens tråkigaste helg, Enda fördelen är att man är ledig)

så jag tänkte att nåt måste ja ju försöka få i mig innan ja svimmar av näringsbrist eller nåt


Har medelåldern bland  20-åringar höjts till 50?

Av Maria - 2 april 2010 15:48

Mamma förgyllde min dag!

Jag fyller år om typ 1,5 månad så idag satt vi med varsin dator och kikade på lite saker.

Jag vill inte ha så mycke saker, jag ser hellre till så att jag kan få hjälp med hyra och mat å sånt men de blev lite kläder och 2 par skor:D

Längtar som en tok efter skorna hihi


Fick även veta en skit irriterande sak igår.

Jag kommer bli utan balkong från mitten på april och typ hela sommaren.

Dom ska riva skiten och sätta dit en ny. Hela huset ska dom byta balkonger på.

Kan man inte göra de i typ augusti när man börjar dra sig innåt iställe för när

man vill börja sitta ute och läsa och grejja? Blää

De är tur jag har världens gräsmatta utanför som jag kan hänga på sen lär man ju va på beachen en del ochså men sommarkvällar är de ju gött med en ballis att slå sig ner på..

Kommer bli gris varmt här inne när jag inte kommer kunna öppna varken

dörren eller de enda fönstret som är här i vardagsrummet.

Om jag ens kan vara här när dom håller på, de vet jag inte än. 'Ska komma mer info fram över..


Nä de här tog på alla krafter jag hade, åter till soffan!

Av Maria - 2 april 2010 13:05

Har varit och shoppat loss på apoteket. Har laddat upp med alvedon, mucoangin och lite annat.

Ska nog fixa den här dagen ochså!

Stack sedan vidare till ica. Såg inte klok ut såg jag i en spegel.

Svullna ögon, rosig i ansiktet, svullen i halsen och röd om näsan.

Börjar ju tok svettas så fort jag rör mig. Febern kom tillbaka:/


Har köpt soppor, frukter som är lätta att äta, Bananer och kiwi. Kan mosas, mycket bra!

Nu ska jag inta soffläge igen med en kopp kycklingsoppa och se hur de går

annars får ja mosa en banan och peta i mig den:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards