~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under april 2010

Av Maria - 7 april 2010 14:29

Jag ser ut som en kvinnlig Magnus Uggla. Håret står åt alla håll. KATASTROF!

Ögonen hänger till knäna och jag ser allmänt ut som shit.


Ska snart ut en sväng med Lasse, Marcus och Anton.

Måste förbi Stinas café och hämta min kamera ochså.

Har ju lite bilder  från vårat bullbak i måndags, ska lägga ut dom ikväll.

Dom är FAB;)


Håll utkik lite senare!

Av Maria - 7 april 2010 08:41

Sov så galet gott inatt!  Är så där jätte pigg och glad idag.

Ska börja dagen med att åka till centralen och hämta ut mina tågbiljetter.

Åker ju på fredag morgon. Halv 6. De är bra tid för då kan man sova på tåget.

Sist jag åkte den tiden va de ju kolsvart på morgonen så då somnade man gött.

Nu är de ju lite ljusare men jag har ju köpt en bok att roa mig med.

Ska inhandla lite tidningar ochså.


Sen idag ska jag träna. Ska försöka dra med Lasse ochså  

Nä nu frukost!



Jag och Lasse i slussen igår

 

Av Maria - 6 april 2010 22:45

Äntligen hemma!

Efter gymmet idag frågade Lasse om jag skulle med till Gustavsberg.

Han skulle köra dit Marcus och Anton för dom skulle låna en bil.

11.30 kom dom och plockade upp mig.

Vi tog en tur ut mot nåt ö-liknande place. Tro de hette Ingarö om jag inte

är helt ute och cyklar. Skit mysigt!

Släppte sedan av Marcus och Anton i Gustavsberg så dom fick sin bil,

sen begav vi oss mot stan.

Halvvägs ringer Marcus till Lasse och mig och frågar om vi vill äta lunch hemma hos dom.


Vi styrde stegen mot Farsta och käkade. Lasse pakerade sin bil där så vi tog Marcus bil han lånat och sen åkte vi till Stora Skuggan.

Jätte mysigt ställe! (bild här nedan)

Vi strosade runt där i solen och  tittade på liute djur  som dom hade där.

Nån kossa och lite sånt.

Sen åkte vi vidare mot Gamla stan där Lasse och jag skulle möta Tomas, Stina, Johan (stinas kusin) och Patrik.

Strosade runt lite där sen drog jag och Lasse och mötte upp Ulf på Gullmarsplan.


Stack till Farsta och hämtade bilen, åkte till ica och köpte mat, hem till Uffe och Lasse och gjorde hemgjord pizza, slappade i soffan till en film, åkte hem runt halv 10 och nu sitter jag här.


Inte så där jätte bra bilder, men de ärfrån Stora skuggan och en söt kossa.

De va väldigt stort där!

     

Av Maria - 6 april 2010 11:02

Är nytränad och glad. Ska snart iväg en sväng med Lasse, Marcus och Anton.

Vet inte riktigt vad som händer men de är sol och vaarmt hihi

Får se vart dagen tar vägen:)


Hörs sen!

Av Maria - 6 april 2010 07:10

Jag kan äntligen gå och träna. Som jag längtat! Och Lasse är hemma.

Nu är allt som de ska igen hihi

Ska på ungdomsmottagningen halv 9 och fixa nytt recept, sen blir de raka vägen till gymmet.

Tänkte inte göra så värst mycke där utan bara små börja lite.

Känns onödigt å dra igång världens träning ochså åker jag till S-vall på fredag.


Sitter och äter lite frukost nu. 2 hårdmackor med ost, en banan och en kopp te.

Dricker Söder te. Galet gott! Åsså bor jag ju söder om söder så de är lite små kul.


Anyway, ska göra mig iording


Jag ska spinna vidare på Astma delen ochså, Jag kan inte lova att de kommer idag men i morgon!

Då ska jag skriva om Astma och förkylningar.

Håll utkik!

Av Maria - 5 april 2010 16:42

De blev en liten shopping runda idag med Stina. Köpte en jätte skön munkjacka på Gina, rea och en bok. Lunchade ochså, sedan drog vi och solade i Hornstull.

Lite skabbit ställe men riktigt bra solarium! Fick bra färg:)


Nu inväntar vi våra norrlands resenärer som sakta men säkert är påväg ner.

Vi ska baka bullar åt dom som en liten överraskning tills dom kommer hem.

Dom borde vara här runt  8 snåret ikväll.

Kameran är med så bullbaket kommer att dokumenteras hihi


Hörs sen!

Av Maria - 5 april 2010 10:49

Jag är deprimerad..Snö, de skulle ju bli vår nu. Iofs så ska jag inte bli förvånad,

de snöade när jag fyllde år en gång ochså. 17 maj. Då trodde man att manva med i dolda kameran eller nåt.

HUGA!


Ska pigga upp dagen med Staaan och Chai. I need it!


Skit snö

Av Maria - 4 april 2010 21:41

Idag har jag inte gjort mycke. Åkte in till stan och promenerade lite i solen.

Efter dom här dagarna så va ja väldigt trött. Åkte hem och däckade i soffan runt 13 tiden och sov tills runt 17.30 Helt underbart!


Sen ringde Stina och frågade om jag ville med till ett café i som ligger på Götgatan vid slussen typ och fika. Ingen tvekan om saken!

Fixade mig och åkte in runt kvart över 6, kom hem nu.

Har suttit i några timmar och druckit te, ätit, jag drack varm chokad ochså för halsen åsså bara surrade. Helt Lovely!


Vi har hittat "vårat café". De va super mysigt och jätte trevlig personal.

Sen att de fanns en massa ögongodis gjorde ju inte saken sämre hihi

Vi gjorde upp lite planer som sak bli lite spännande;)


I morgon ska jag ringa vårdcentralen. Måste kolla halsen nu.

De knepiga är att jag bara har ont på högra sidan, mycker märkligt!

Hoppas dom hittar nåt där nere.


I morgon kommer Crille, Uffe och Lasse heeeem:D Yeiiiii

Som jag längtat efter mina boyz  


Ska hopp i säng nu:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards