~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Maria - 20 april 2010 23:02

Mötte Stina runt halv 12 på gullmarsplan. Eftersom de inte vart nån träning idag så gick vi till stan. Jag gick från mig och Stina gick med från Gullmars.

De är typ 6,6 km enkel väg och igår gick jag och Lasse fram och tillbaka. FAB!

Stina och jag köpte mat på Sandy´s och chai på waynes och satte oss vid vattnet i gamla stan och myste i solen.

Sedan tog vi tuben in till stan för vi va så mätta hihi

Jag fyndade en bikini överdel för 149 kr på Lindex men ja är lite osäker, pga att de är halterneck och jag misstänker att de kommer göra riktigt ont i nacken med mina tunga boobs. Ska gå runt iden och se. Annars hade lindex mycke billigt och snyggt.


Åkte sen hem till Lasse och hängde lite. Fick äta världens goaste kötbullar som han gjorde igår. Helt sjukt goda!

Drog sedan vidare till Nr 17 och alla där oc hängde lite till.

Är gris trött nu och ska soooova. Tänkte träna tidigt i morgon så man får ha gymmet för sig själv.

Hörs då!

Har även bilder ja ska dela med mig av i möööra=)

Av Maria - 20 april 2010 08:03

Har inte varit på stan sen jag kom hem från Norrland. Idag ska jag äntligen diit=)

Måste köpa ny bikini över del. Min är för stor och numera trasig..

Vet dock inte riktigt vart jag ska kunna hitta en billig.

Nackdelen med stora bröst är att de är svårt att hitta billiga överdelar.

Idag blir de jakt!


Nu mår jag skit illa och är jätte skakis så frukost känns som att de vore bra

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards