~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Maria - 7 april 2010 21:30

Lasse plockade upp mig runt 10 i 4 idag. Vi plockade upp Uffe och drog till stan.

Marcus och Anton fick annat för sig så dom va inte med.

Iaf, Uffe hittade ett par skor, super god ost och skinka från hötorgshallen och nån jätte god korv va de ochså sen "fyndade" han jordgubbar av nån snubbe som sålde på hötorget. 2 askar för 20. Helt okej!


Åkte sedan med dom hem och väntade på Crille och Patrik.

Gjorde tacos, åt ihjäl mig och fick ont i magen.

Rullade in i vardagsrummet och kollade på Anna Ankas skit program.

Nåt så dåligt har jag nog aldrig varit med om. SÄMST!!

Tur sällskapet va bra hihi


Åkte hem i tid för de är ju onsdag och de är ju = True Blood!

Får inte missa. Ska inte göra som förra veckan och somna eller vad jag gjorde.

Ska dusha lite snabbt nu innan


Bajjj!

Av Maria - 7 april 2010 14:29

Jag ser ut som en kvinnlig Magnus Uggla. Håret står åt alla håll. KATASTROF!

Ögonen hänger till knäna och jag ser allmänt ut som shit.


Ska snart ut en sväng med Lasse, Marcus och Anton.

Måste förbi Stinas café och hämta min kamera ochså.

Har ju lite bilder  från vårat bullbak i måndags, ska lägga ut dom ikväll.

Dom är FAB;)


Håll utkik lite senare!

Av Maria - 7 april 2010 08:41

Sov så galet gott inatt!  Är så där jätte pigg och glad idag.

Ska börja dagen med att åka till centralen och hämta ut mina tågbiljetter.

Åker ju på fredag morgon. Halv 6. De är bra tid för då kan man sova på tåget.

Sist jag åkte den tiden va de ju kolsvart på morgonen så då somnade man gött.

Nu är de ju lite ljusare men jag har ju köpt en bok att roa mig med.

Ska inhandla lite tidningar ochså.


Sen idag ska jag träna. Ska försöka dra med Lasse ochså  

Nä nu frukost!



Jag och Lasse i slussen igår

 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards