~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Maria - 14 april 2010 11:11

De är så varmt och skönt! Va riktigt mysigt att gå till och från gymmet idag.

Ändrade planerna lite där. De blev armar, axlar och rygg som fick sig en omgång och de blev en tur på cykeln. Tog lite över en timme. Helt okej!


Ska snart iväg och promenera med Lasse och hänga på hans ballis till ikväll när jag ska iväg på lååååång fika med Stina på vårat nya favvis café på Götgatan.

Helt FAB!

Ska kila iväg till apoteket en sväng och köpa solskyddsgrejjs. Vill ju inte bli bränd av solen!

Av Maria - 14 april 2010 08:17

Hurtbullen ska snart hasta iväg till gymmet. Idag blir de konditon så hjärtat och lungorna får känna att dom är med!

Hade jätte svårt att sova i natt för andningen har krånglat som bara den!

Vet inte vad som va fel..Iofs så är de väldigt knepig luft härinne nu. De blir så skit varmt så fort solen kommer på och när jag inte  varit hemma så blir de lite tung luft. Sov med käksfönstret öppet men får nog ja sovrummsfönstret öppet i natt

för jag misstänker att jag inte lär va hemma idag heller.


frukosten är intagen. Varma koppen, en banan, en clementin och en hårdbrödmacka. Helt okej!


Gymmet, Here i come!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards