~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Maria - 27 april 2010 18:11

Kände mig rätt duktig när jag klev ut från gymmet. Kontidion i lite över en timme. Helt okej!

Knallade till Götgatan och mötte Stina. Gick runt på stan, åt och kollade på kläder.

Sen fick vi för oss att åka till Djurgården. Sagt och gjort. Hoppade på bussen,

gick till en Ica och kom ut med fruk, juice, bröd, yoghurt, thai-mat dricka och hastade iväg till en liten gräsplätt vid djurgårdsbron och satt där och fikade vid vattnet. Såååååå skönt!


Nu är ja hemma och ska små städa lite och krypa ner i soffan med nya veckorevyn som låg så fint innan för dörren när ja kom=) 

   

Av Maria - 27 april 2010 07:32

Vaknade av att jag sa: De är ju skit kallt om fötterna, tack för den våren.

Riktigt arg lät jag. Knepigt sånt där.


Bor i en katastrof. Kunde inte andvända torktummlaren igår så de är tvätt

ÖVERALLT. Varenda meter är full i tvätt i lägenheten.

Ska äta frukost, sen blir de gym från 9-11  

och sen staaaaaaaaaaan med Stina  

Tänkte kika på nåt att ha på kryssningen. Nåt jätte billigt.

Får se va de blir.


Nä nu ska ja upp ur sängen!



Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Om du vore här...

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards