~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Maria - 29 april 2010 10:00

   

"Piraten" som gick runt  va rätt rolig.

Dom hade gjort rom och cola som dom gick och delade runt till folk.

Skit god! Smakade lite vaniljit typ

Vi var ute och kikade på lite båtar och sånt innan vi gick in och åt.

Inne hade dom dukat upp en jätte stor buffé. Gud va vi åt!

Rullade nästan ut därifrån.

Massa trevliga människor, mysigt ställe och en trevlig båttur=)

Mer bilder finns på Littlecandygirl.bilddagboken.se

Av Maria - 29 april 2010 09:47

Uffe och Lasse har sen i söndags tro jag de är, pratat om nåt vi ska göra på onsdag kväll. Dvs igår.

Jag har inte fått veta nånting förutom att de är något jag pratat om länge,

och de är rätt mycke så jag kom inte på va de va.

Visste bara att jag skulle vara hemma hos dom kl 16 för kl 17 skulle vi vara på plats.


Åkte in till stan och knallar mot dramaten. Där står de massa skärgårdsbåtar och vi kliver på en.

Då åker vi i lite över en timme till Grinda Världshus. Världens mysigaste ställe!

De är nåt litet event där typ som går via Uffes jobb på nå vis så han fixade så vi fick åka dit och käka och dricka hur mycke vi ville gratis. Inte helt fel!

De va lite pirat tema så de va en som klätt ut sig och gick runt och roade alla.

Vi va cirka 200 pers som åkte.

De va rätt bra drag, jag hade skit kul!

Båten gick tillbaka halv 10 så vi va framme runt 11.

Jag sov hos Uffe och Lasse i natt, kom hem nyss.


Håller på med bilderna nu så dom kommer strax och lite mer om kvällen!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards