~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Maria - 4 april 2010 21:41

Idag har jag inte gjort mycke. Åkte in till stan och promenerade lite i solen.

Efter dom här dagarna så va ja väldigt trött. Åkte hem och däckade i soffan runt 13 tiden och sov tills runt 17.30 Helt underbart!


Sen ringde Stina och frågade om jag ville med till ett café i som ligger på Götgatan vid slussen typ och fika. Ingen tvekan om saken!

Fixade mig och åkte in runt kvart över 6, kom hem nu.

Har suttit i några timmar och druckit te, ätit, jag drack varm chokad ochså för halsen åsså bara surrade. Helt Lovely!


Vi har hittat "vårat café". De va super mysigt och jätte trevlig personal.

Sen att de fanns en massa ögongodis gjorde ju inte saken sämre hihi

Vi gjorde upp lite planer som sak bli lite spännande;)


I morgon ska jag ringa vårdcentralen. Måste kolla halsen nu.

De knepiga är att jag bara har ont på högra sidan, mycker märkligt!

Hoppas dom hittar nåt där nere.


I morgon kommer Crille, Uffe och Lasse heeeem:D Yeiiiii

Som jag längtat efter mina boyz  


Ska hopp i säng nu:)

Av Maria - 4 april 2010 09:01

Den 4/4 - 2009 satte jag mig på tåget med 2 väskor och flyttade från Sundsvall.

Helt underbart! Har inte ångrat mig en sekund. De är de bästa jag gjort!

De känns fortfarande som att jag drömmer ibland men de gör jag inte.

Wiii!!


Idag ska jag ta med mig kameran och promenera in till stan.

Har fortfarande jätte ont i halsen. Får nog kolla upp de om de inte ger sig

ifall de är halsfluss eller nåt.


Ska få i mig lite frukost nu och sen bege mig!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards