~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Maria - 13 april 2010 20:07

Åkte hemifrån blek och kom hem brun.

Lasse och jag satt på hans balkong från 12 till runt 18 tiden och solade och löste lite korsord. FAAAAB!

Blev rätt brun ochså:D Jag hoppas de är sol i morgon med.

Ska ta mig upp i tid då och kila iväg och träna och sen förhoppningsvis sitta i solen

nånstans.


Kvällen ska spenderas i soffan med kiwi, banan, clementiner och en stor kopp te och till de Oskyldigt dömd säsong 2. Ännu mer Fab=)


Astma, allerig och Pälsdjur! (Nu är ju de här hur de blir för mig, alla får inte samma symptom!)

De är många som tror att om man åker till nån med husdjur och börjar bli lite dålig, att de räcker med att ta ut djuret från rummet man är i.

De funkar inte för mig.

Jag måste ut från lägenheten/huset direkt och åka hem om jag börjar känna av något.

Ibland vill inte medecinen fungera och då kan de bli allvarligt om man inte får luft ordentligt.

Sen är de ju ögonen som ochså krånglar. Dom blir röda och svider så man tro de brinner i dom och jag ser nästan ingenting. Allt blir suddigt.

Man vill bara gråta för de gör så ont.

Samma med utslagen.

Man ska ta de seriöst om man ser nån som har kräft röda ögon och kliande utslag på kroppen om dom varit vid ett djur. De Gör ont!


De har hänt mig en gång att medecinen inte tog. Så otroligt läskigt.

Man sitter och kan inte göra nånting. Man kliar överallt, ögonen svider och rinner.  Tack och lov i sista stund så började bricanylen verka så jag fick luft.

Utslagen kan sitta i upp till en vecka för mig.

Paniken man får när man inte kan andas går inte att beskriva.

För vissa kan de räcka med att ta ut djuret till ett annat rum men sånt där bero lite på hur pass allergisk man är.

Jag är jätte allergisk:/

Av Maria - 13 april 2010 10:42

Mamma hade beställt skor från Hm åt mig.

Lite seglar tema på dom typ. Galet sköna iaf!


 

Av Maria - 13 april 2010 08:22

Ska på ica så fort de öppnar. Har ju inget att äta alls hemma så nu är jag gris hungrig.

Sitter och knåpar på en matlista. Måste börja äta riktig mat.

Ska ju börja spinna den här veckan på gymmet och nästa vecka blir de body pump och då kan jag inte sitta och äta bara gröt, fil och keso.

De ska inhandlas kyckling, ägg, köttfärs, grönsaker i mängder och mycke annat.


Ska börja dagen med de, sen blir de trääääna!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards