~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Maria - 1 april 2010 20:12

Har varit med om längsta dagen ever! Har fått 2 timmars sömn iaf.

Sov ju inget alls inatt så dom 2 timmarna va väldigt välkommna hihi

Mår inte så värst mycke bättre.  Dricker mycke vatten, tar inte så mycke alvedon.

Känns så onödigt att äta massa när de inte händer nåt alls.


Har blivit lite små kär idag ochså. Såg New moon och Jacob är så välkommen hem till mig!


De blir inte mer än såhär idag..

Av Maria - 1 april 2010 14:19

Febern har gått ner en aning men inte så mycke. Ska lägga mig i soffan och kika på

New moon nu. Har hyrt den. Såg första filmen men har inte sett denna ännu.

Hoppas den är lika bra!

Natten va ingen höjdare. Va helt inställd på att min sista tid va kommen.

Ringde mamma i panik kl 2 för febern vägrade gå ner och jag va yr och ögonen rullade runt. Riktigt läskig.

Lyckades ta mig ur sängen och in i vardagsrummet och hämta alvedon och fyllde en stor flaska med kallt vatten som jag tog med till sängen.
Öppnade fönstret och satte elementet på de kallaste.

Man ska ju inte ha vart när man har feber för då går den aldrig ner!


Har så ont i ögonen så kan inte skriva mer..

Hörs sen=)

Av Maria - 1 april 2010 01:19

40 graders feber, en kropp som gör riktigt ont, ett huvud som snart exploderar, kan inte ens prata i vanlig ton utan får viska

kan inte sova, har skit ont i ögonen, svettas, fryser, alvedon hjälper inte för 5 öre..


I morgon är min mobil på ljudlös så är de nån som vill nåt skriv på face eller skicka ett sms



        

Im sad

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards