~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under april 2010

Av Maria - 19 april 2010 21:26

Har kommit hem efter att ha hängt med Lasse all day long:D

vi drog till gymmet runt halv 1 snåret och körde lite. Vi gick från mig, efter gymmet så gick vi nästan till slussen, vände och gick till mig igen.

Lååång promenad! Helt okej=)

Riktigt skönt i solen faktiskt.


Lasse gjorde världens faaaab köttbullar idag som ska ätas i mööra.

Dom va underbara! Blev lite inspirerad att ta tag i matlagningen (har inte gjort de än, Stor skärpning nu Maria!) så jag fick låna "husmorsorna". En skit kul kokbok typ så nu ska här lagas mat!


Ska hoppa in i dushen nu och sen blir de soffan och Oskyldigt dömd!


4 dagar till hudik

9 Dagar till gaykryssningen

Av Maria - 19 april 2010 08:13

Sitter och äter lite frukost. Ska snart knalla iväg till gymmet. Har längtat hela helgen. Ska boka spinning idag ochså. Tänkte gå onsdag förmiddag.

Sen blir de lite plugg ochså.


Veckan:

Idag: Gym, plugg

Tisdag: Chai/stan med stina  

Onsdag: förhoppningsvis spinning/gym

Torsdag: Gym,plugg

Fredag: Åka till Hudik

Lördag: Vet inte;)

Söndag: Åka hem


 

Av Maria - 18 april 2010 19:45

Alfons, världens sötaste lilla vovve

       

Lasse gjorde världens godaste efterrätt i fredags. Helt FAB!

Av Maria - 18 april 2010 17:47

Förlååååååååt för världens sämsta update! Kom hem nu efter att ha spenderat helgen hos Uffe och Lasse.

Fredag: Började med fredags öl (cider för mig) på Gullmars.

Jag, Uffe, Lasse, Stina, Crille, Hasse, Daniel Johansson och nån jag inte minns namnet på. Riktigt trevligt. Kommer inte riktigt ihåg när vi kommer dit men runt 16-17 tiden tror jag. Sitter där ett tag sen åker jag, Uffe och Lasse hem.

Vi käkade mat och Lasse gjorde världens bästa efterrätt.

Päron med hemma gjort chokladsås och grädde och lite citronmeliss.

Bild på den kommer sen.

Satt med dom hela kvällen och drack lite. Tomas och crille kom över lite senare.

De vart så sent så jag sov över.


Lördag: Lasses dator gick sönder på fredagskvällen. Åkte till media markt i Forum Nacka och han köpte sig  en jätte fin Mac.

Mellanlandade hos mig så jag kunde hämta saker för kvällen.

Kläder, plattång och sånt. Sov där inatt ochså.

Igår kväll var vi hos Crilles chef Hasse. Han bjöd på mat, ci spelade ett spel och bara surrade.

De va en hund där som hette Alfons. En bichon frisé. Så fantastiskt söt!

En kille som hade han berättade att han va super allergisk mot alla djur men den hunden gick bra, Jag provade att klappa han och de gick bara bra.

Han sov i mitt knä största delen av kvällen. Super gosig! Tänkte ta med han hem hihi

Han är världens underbaraste, stoooora fina bruna ögon.

Smälte som en is bit i solen när han tittade på mig. LOVE!


Nä har nyss kommit hem så ska laga lite mat och dusha å lite sånt.

Hörs senare med lite bilder och sånt!

Håll utkik!

Av Maria - 16 april 2010 12:30

Fredag, ska på apoteket och systemet. I morrn äre utgååååååååååång igen:D

Som jag har längtat. Har inte varit på zipper på 2 veckor. ABSTINENS!

De kommer bli fab!

Ska sova hos Uffe och Lasse då ochså. Rätt skönt:P

Ska göra mig iordning nu. Ska strax åka till plopp Lasse ;)

Av Maria - 16 april 2010 09:27

Vi har varit bra bortskämda med finvädret, regn idag:/ Men de gör inte så mycke när dagens sällskap ljusar upp de lite. Ni kan ju ana vem ja ska till hihi

Tänkte lägga upp lite bilder från igår ochså på slottet å lite sånt.

Ska bara göra klart en hotell uppgift och dusha!

Av Maria - 16 april 2010 01:00

Runt 10.15 idag kom Marcus och Anton och hämtade mig.

Vi åkte hem till Lasse och hängde där tills runt 11 snåret.

Då började vi åka mot Skavsta flygplats. Vi visste ju om vulkanen å allt de där men vi tänkte att de är nog bäst att Marcus och Anton är på plats ifall de skulle bli så att dom kunde åka. De är i typ 12 mil dit härifrån så när vi släppt av dom och åkt halvvägs så ringer vi och kollar hur de går. Dom ber oss svänga av och vänta cirka 20-30 min så dom fick fram nån info. undertiden åkte jag och Lasse och tittade på slott, lite öar och gick i hamnen i Nyköping. Skit mysigt!


Började åka tillbaka mot skavsta runt 3 tiden och plockade upp dom igen och började åka hemmåt. Lasse och jag va tok hungriga så vi käkade lite lätt bara och fortsatte färden. Runt 18 snåret satt vi äntligen i lasses soffa och åt tacos.

Bara han och jag. Marcus och Anton var så otroligt besvikna och de förstår jag.

Hade de vart jag hade jag blivit galen men de är ju inget nån kan styra över..


Stannade  kvar där hela kvällen. Drack lite, körde lite "fråga-Olle" och de va jag som ställde frågorna haha

Kryssning är de ochså, om 2 veckor. Ska på gay-kryssningen med Uffe, Lasse och André(han vi va hos i Västerås). Kommer bli heeelt FAAB!

Nu ska jag ta och sova så man är pigg tills i möööra=)

Av Maria - 15 april 2010 09:15

Hängde på lasses balkong nästan hela dagen igår. Nackdelen va att de blåste liet kallt. Runt 6 tiden åkte jag till Stinas café och mötte henne.

Vi drog till "vårat" café på Götgatan. Satt där i lite drygt 2 timmar sen föreslog jag att vi skulle promenera bort till Skanstull.

Innan vi skulle börja gå så kom vi på att vi skulle gå och ta en cider nånstans.

Hamnade på Charles Dickens på Folkungagatan. Jätte mysig liten bar.

Satt där och pratade om allt mellan himmel och jord och drack. Tok mys!

Och sååå mycke ögongodis! De va ett gäng engelsmän där ochså.

Ögonen va stora som klot haha


Efter 22 kom Tomas och joinade oss. Va där tills dom stängde, kl 12.

Gubben som jobbade där va jätte gullig. Han påminnde om Farsan i filmen Farsan.

Hanva skit kul hihi


När vi ska åka hem så sitter vi på perongen på Medis och mitt i allt säger Tomas,

Ska nån ha en macka?

Åssådrar han upp en skit stor macka ur väskan.

Ja tog den. Sen drog han upp 2 till så han och Stina började äta.

Sen går de en stund, han bara: Nån som vill ha ett winerbröd? eller en choladboll, eller varför inte en kam?(bullen kam asså)

Så där sitter vi 3 och äter av lite allt möjligt, lite av bullarna hamnade på spåret och de ligger paprika lite här och där och vi är dränkta i smulor.

Sen mitt iallt säger Tomas, Mina byxor gick sönder. Då lossnade knappen på hans jeans. Ja skrattade så ja ramlade nästan av bänken. Visste inte vart ja skulle ta vägen. Vi hade 22 minuter på oss innan tunnelbanan så vi hade lite mini picknick där. Lite mysigt.



Idag ska jag och Lasse skjutsa Marcus och Anton till skavsta flygplats.

Dom drar till Malta idag=)


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards