~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under april 2010

Av Maria - 26 april 2010 10:49

Har promenerat, tvättat, gjort 2 uppgifter, handlat och lagat lunch.

För första gången i mitt liv har jag gjort pasta carbonara.

De va väl ingen större smakupplevelse direkt men mätt blev ja å de är ju de som är huvudsaken.

Gjorde rätt mycke så ska snart ner med de i lådor så man har ett tag.


Tvätten är klar och jag har precis dushat. Va skit seriös och köpte en kordordstidning när ja va på ica(huuuuga så gammal ja kände mig!!)

som ja ska ta me till Lars och hänga på hans balkong=) FAB!

Av Maria - 26 april 2010 07:11

Klockan ringde halv 7. Tvättdax, hugalien.

Va inte sådär jätte peppad till de men de måste ju göras.

Mötte en granne på vägen ner och mellan 10 och 12 ska vi få en ny torktummlare.

Kommer få hänga lite blöta kläder i lägenheten men de är ingen större katastrof.


Har fått upp massa ställningar runt min balkong nu så man kan ju hoppas att

man får se nån snygg byggkille hasta förbi vardagsrumsfönstret.

Kommer ju vara utan balkog till början på juli så då vill man ju ha nåt att titta på ju.


Frukost!

Av Maria - 25 april 2010 19:16


Äntligen funkade de att lägga ut bilder! Kors i kröamoset, trodde aldrig de skulle gå.

Några smakprov:

       

För mer, kolla Littlecandygirl.bilddagboken.se   =)

Av Maria - 25 april 2010 17:25

Är äntligen hemma från en tur till Norrland, Näsviken närmare bestämt.

Helt okej!

Fredagen kom vi fram runt halv 1 snåret. Uffe skulle lämna in bilen kl 1 så är vi lämnat den drog vi ner till "stan" (eller va man nu kallar de) och käkade och kollade i alla 3 butikerna  

Sen drog vi till Stinas parents runt 4 om ja inte minns helt fel.

Käkade (åt typ världens godasta efterrätt, bild finns), hängde, drack och badade på kvällen. Dom har en sån där tunna man eldar i ochså sitter man där och kuckilurar lite.  Alkoholen flödade så man va inte torr i halsen.

Somnade runt 12 på kvällen. Rätt tidigt men skönt ochså.


Lördag= Promenad på typ 50 mim, Läsning+korsord och alkohol på kvällen. Somnade även då runt 12 på kvällen. De finns en del bilder ja ska försöka få upp om allt vill fundera som de ska.

Kan inte lova men ja ska försöka!


Jag är inte på mitt bästa skrivar humör men där va helgen i korta drag.

Tänker låta bilderna tala sen. Dom är mer intressanta hihi

Av Maria - 23 april 2010 08:06

Lämnar er med en skit fin låt. Jag har börjat gilla den nu lite så här i efterhand=)

Av Maria - 23 april 2010 07:58

Sen bär de av..De kommer inte bli så mycke bloggat i helgen så ni vet.


Somade typ 4 i morse och klockan ringde 7, är lagomt seg.

Ska föröska få i mig lite frukostm, har tok ont i magen:/  Not todaaaay..

Well well om jag inte bloggar i helgen så återkommer jag på söndag

med update och bilder. Kameran åker med.

De är bara hoppas att min bluetooth skit grejj funkar då..Än vill den inte..


Ha en suuuper bra helg!

Puss och kraaam

Av Maria - 22 april 2010 20:32

I möra bär de av till Hudik med Uffe, Lasse, Stina och hennes kusin Johan ska ochså åka med. FAB!

Jag har ju aldrig varit där så de ska bli spännande.

Har bara åkt igenom med tåg.

Är snart klar med packningen och väskan väger as.

Som vanligt när jag ska nånstans..

Endå tycker jag att de är väldigt lite i väskan men tung blir den. Märkligt de är!


Åkte till staden med Lasse idag. Han fyndade skor, hårfärg och jag ett par nya leggings och sen drog  vi till Stinas jobb och käkade en super fab lunch bestående av sallad och en take away chai åt mig. GÖTT!


Sedan drog vi till Farsta där Lasse skulle köpa jacka för han hade 20 % på stadium där. Jackan han kollade på hade kan kikat på ett tag och nu va den slut i hans storlek. Åkte hem till han och inväntade Ulf, åkte till Länna där de enligt internet skulle finnas en jacka kvar men ack nej.

Åkte tillbaka in till stan där de skulle finnas 2 och tillslut fick han sin jacka

som förövrigt är skit snygg=)

Åkte tillbaka hem till dom och jag slängde i hårfärg i Lasses hår och sen drog jag hem.

Nu blir de väldigt sen middag betående av nudlar med orientalisk smak. WOW!

Eller inte..Men man blir ju mätt!


Bloggar en snabbis innan jag åker imorrn!

Puss och kram

Av Maria - 22 april 2010 11:34

Ska åka ner på stan en sväng. Måste på Gina och köpa nya leggings och eventuellt ett linne.

Har gjort klart en as lång konferent och receptions uppgift ochså.

Sov som en gris till 10 när ja fick sms av Lasse:P

Ska göra mig iordning nu och knalla iväg till tuben=)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards