~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under april 2010

Av Maria - 11 april 2010 08:56

Igår kväll körde min låsas pappa After dark och Babsan i sin taxi på kvällen.

Dom hade börjat prata om fredags showen vi va på och han nämde att vi va där.

Då sa babsan att han kom ihåg oss. Dom ville ta upp oss på scenen men de va nån regel eller nåt så dom fick inte göra de

Men dom hälsade till "dom små godsakerna".  Så nu är vi After darks och babsans "godsaker" hihi    Dom tyckte vi va så söta;)

Im sooo happy!  Dom tyckte de va så roligt att vi satt och sjöng med och grejjade och hade oss. Vi kunde ju  typ nästan varje låt.

De gillade dom!


Nu ska vi snart åka in till stan. Jag ska shoppa. (ovanligt? njaee)

Måste ha lite små grejjer.


Vi hörs lite senare

Av Maria - 10 april 2010 11:32

De finns inte ord för hur bra showen va igår!

Jag sjöng/pratade med babsan och han slängde världens konfetti bomb över mig haha  Efter showen kom folk fram och ville känna på mitt hår för de va fullt med konfetti hihi

Vi köpte en typ tidning med massa bilder och grejjer i som va riktigt kul.

Dom sålde den och en dvd innan man fick gå in.

Dm gjrode parodi på Caroline af Ugglas, Tommy körberg, Lotta engberg,

Anna bergendahl, EMD, BWO, Helene Sjöholm och mååånga andra.

Ja skratta så ja skrek! Sen gjord dom mycke annat ochså.

Enda nackdelen av att man inte fick ta kort:/ men men


Idag vet jag inte vad som händer. Ska snart gå och tareda på de!

Av Maria - 9 april 2010 15:05

Kom för första gången fram på utsatt tid med Sj. Kors i taket!

De blev inte mycke sova inatt så jag däckade på soffan runt 1 och vaknade nu.

riktigt skönt!


Är galet taggad för kvällen. De ska bli underbart!

Babsan och After dark i sama show. Båda jag tycker mest om. FAAAAAAAAB!


Nä ska gå ner till resten av the family och prata lite med dom.

Har inte hunnit de. Ja ramlade rakt ner i soffan och somnade näe jag klev innan för dörren haha


Hörs vi inge mer idag så återkommer jag i morgon med details om showen.

Kamera sladden vart hemma så bilder kommer på måndag kväll=)

Av Maria - 9 april 2010 05:06

Trodde jag skulle svimma när klockan ringde. Snoozade i 20 min, Lovely!

Sen ringde mamma och kollade så jag var vaken. Jag bad henne göra de ifall jag inte skulle höra klockan. Man vet ju aldrig lixm.


De ös regnar..Kommer se ut som magnus uggla igen när jag kommer till centralen.

Stackars den som får stitta brevid mig på tåget.

Nu sitter jag och piggar upp mig med en macka och Småstadaliv 2.


Ska gå mot tunnelbanan runt 10 i 6 så jag hinner handla å shit innan tåget går=)


Nä vi hörs från dom norrländska skogarna sen.


Ikväll är de äntligen After Dark/Babsan showen! Tooook LÄNGTAR!! hihi

Av Maria - 8 april 2010 23:27

Klockan är ställt. 04.30 ska jag upp. Ska infinna mig på Centralen kl 06.00 för att inahndla lite diverse gosaker att ha på tåget.


Dagen spenderades till en början med Lasse. Han kom till mig runt 1 tro ja och han hade planerat en liten rutt vi skulle promenera. Vi gick först till skanstull och jag passade på att köpa chai och hanen vanilj latte som vi tog med oss till en bänk vid vattnet typ åt Hammar bysjöstads hållet där vi satt en stund.

Sedan vandrade vi vidare mot en båt. Åkte en liten sväng bort till Hammarby sjöstad och promenerade i solen därifrån hem till mig där vi väntade på att Uffe  skulle sluta runt 4 snåret.

Vi plockade upp han och drog till stan och käkade skit god thai mat och kikade i lite butiker.


Frammåt kvällen hamnade vi på Mickel räv i hökis med Nicklas, Tomas, Patrik, Stina, Crille och Johan.

Några åt, och vi, resten drack. Eller alla drack;)

Surrade i några timmar. Mycket trevligt!

Började bege mig hemmåt runt 11 så sa hej då till alla eftersom jag inte kommer träffa nån förrns tisdag:(

Har nu Lasse som bakgrunt och skärmsläckare på mobilen.

Sooo cute hihi

(De va han själv som fixade de;) )


Nä nu måste jag ta tag i packningen *PANIK*

Jag har faktiskt varit duktig och gjort en liten lista så inget viktigt blir kvar här.

Typ plattång hihi;)


Jag skriver i morrn innan jag rör mig. Typ as tidigt..Hövva!

Av Maria - 8 april 2010 11:41

Bilder från min och Stinas bakstund finns nu

Littlecandygirl.bilddagboken.se  =)

Av Maria - 8 april 2010 08:03

Igår lyckades jag igen, somnade innan jag ens hade hunnit slå på tv:n.

Missade True blood men ska se de nu.

Ska göra mig en stor frukost strax och bädda ner mig i soffan och kika.

Andra avenyn såg ja inte heller. Kom hem runt halv 10 igår kväll så de va ingen ide att börja kika på de då.


Idag blir de gymmet en sista sväng innan jag åker, ska handla lite till tåget ochså så jag slipper göra de på centralen i morgon, tänkte städa ochså,

och försöka träffa Lasse.


Nä, mot soffan!

Av Maria - 7 april 2010 21:30

Lasse plockade upp mig runt 10 i 4 idag. Vi plockade upp Uffe och drog till stan.

Marcus och Anton fick annat för sig så dom va inte med.

Iaf, Uffe hittade ett par skor, super god ost och skinka från hötorgshallen och nån jätte god korv va de ochså sen "fyndade" han jordgubbar av nån snubbe som sålde på hötorget. 2 askar för 20. Helt okej!


Åkte sedan med dom hem och väntade på Crille och Patrik.

Gjorde tacos, åt ihjäl mig och fick ont i magen.

Rullade in i vardagsrummet och kollade på Anna Ankas skit program.

Nåt så dåligt har jag nog aldrig varit med om. SÄMST!!

Tur sällskapet va bra hihi


Åkte hem i tid för de är ju onsdag och de är ju = True Blood!

Får inte missa. Ska inte göra som förra veckan och somna eller vad jag gjorde.

Ska dusha lite snabbt nu innan


Bajjj!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards