~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Maria - 28 april 2009 20:03

Min lilla tripp idag gick jätte bra.  Va hur lätt som helst och hitta.

Åkte en sväng med tvärbanan, pendeltåg och buss innan jag var framme 

men här nere är de bra skyltat så va bara ha ögonen öppna så löste de sig.


Strosade runt lite på ikea och när jag gick runt som bäst så ringde Din sko och

undrade om jag kunde jobba torsdag 10-19. Och jag har inte ens gjort min prov dag än. Bådar inte de gått elle?! wohoo


Ska bli så skönt i morgon att komma igång och få lute cash som rullar in på kontot!

Har gjort lunch och sånt nu så de är klart. Ska ta en sväng in i duschen nu så 

man är fräsh. Köpte en ny tröjja dagen till ära så man ser littet piffig ut. moihihi

Bild på den kommer finnas på bdb i morgon efter kl 17 tror jag.


Nä nu blire dushen!


Hade bäst!

Av Maria - 28 april 2009 16:08

I see you lookin' at me
Like I'm some kind of freak


 I not the girl,
I used to be?
So then what do you see?
  

Av Maria - 28 april 2009 08:56

Ska åka till kungens kurva idag så jag vet hur jag ska åka i morgon.Tänkte passa på att gå in på ikea ochså när jag endå är där.De är bara de häftigaste ikea. Typ 3 eller 4 våningar med massa grejjer.Så roligt att gå och titta. Sen lär jag hamna på ballisen. Såg att de skulle bli runt 20 grader idag. Inte helt fel de heller. Sitta där och läsa och dricka te. Ska kika på andra avenyn nu och äta lite! Får se om jag skriver sen om jag hittar hem igen:P
  

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards