~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Maria - 15 april 2009 20:18

Har varit med Stina nästan hela dagen. Riktigt roligt:D

 Gick runt på stan och kollade lite och åt och såklart drack CHAI LATTE.

Can´t live without it asså..ojojoj smaken..guu va gott de är!


Vi knallare runt och och Stinas skor va lite stor så hon fick blåssor och grejjer stackarn. Vi fick gå till Tomas jobb och fixa plåster:P plus köpa ett par nya skor så vi kunde fortsätta gå:P gick bra till slut!


Senare åkte vi hem till henne en sväng och drack Chai te och kollade på ett

avsnitt av The O.C Är inte de världens bästa serie eller vad?

Går inte att leva utan den. ÅÅÅÅÅÅ att den tog slut..

men men som de sägs "all good things comes to an end"..sad sad


måste kila iväg nu men skriver karnse mer sen:)

Av Maria - 15 april 2009 11:49

Va ut på power walk kl 9. Rikigt skönt och solen sken så varmt blev de:)

De gillar vi!


Sen när jag kom hem så vart de fil och flingor och lite tv tittande.

Sen svepte jag runt lägenheten med damsugarenv så nu kan man andas igen:P


Jonas ringde med roliga nyheter. Lägenheten på vintergatan är uthyrd:D 

De flyttar in en nu på fredag så vi får tillbaka halva hyran. yeiiii!

Nu går de bra:D


Ska försöka ta mig till sös senare och få pappren inlämnade så jag får en tid

till spruta. Vet ju inte hur länge man får vänta här nere.

Sen ska jag möta Nicklas vid hans jobb när han slutar. Han slutar 4 idag:)


Ska äta lite nu och göra mig klar

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards