~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Maria - 26 april 2009 12:23

Har vart lite bloggtorka ett par dagar känner jag. Har inte haft något vettigt

at skriva.


Igår hade jag och Marcus en heldag på stan.Vi satt vid vattnet i gamla stan

i solen och åt glass. Så mysigt!  Sen åkte vi vidare hem till mig och solade på 

ballisen. Riktigt skönt. Svängde ihop lite snabb mat och åt på ballisen och drack cider.  Sedan åkte vi till Hökis där jag gjorde mig klar för en ute kväll

med darlingsen. 

Vart Libra. Älskar de stället!  Blev en riktigt rolig kväll!


Nu äre bara 2 dagar kvar om man inte räknar idag tills jag ska jobba. 

Weiiii  Kommer bli så roligt. Lite nervöst men sånt går över. 


Färgade håret här om dan ochså. Ovanligt..nej.

En aning ljusare men inte mycke men jag är nöjd.


Nä nu ska jag ta ett bad tro jag och sen en lite promenad.



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards