~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Maria - 6 april 2009 16:28

Vart en mysig kväll igår. Sov så sjukt bra i natt. Var längesen jag sov så gott.

Det hart ju varit lite intensiva veckor med tanke på hur fort allt gick med flytten så de har ju varit lite si och så med sömn.


Vaknade i morse. Fullt solsken:D blev riktigt glad. Satte mig vid datorn en stund och sen gjorde jag mig klar och åkte in till stan.

Strosade runt först inne i stan och sen i gamla stan. Fick sen för mig att jag skulle gå till söder en sväng och gå till götgatan och kika. sagt och gjort jag knallade iväg.  Va en promenad på cirka3 km såg jag på en skylt enlek väg.

Gick sedan in till stan igen. vilken promenad de bled men i de här fina vädret va de bara mysigt. Nu sitter jag här och kuckilurar. Funderar på att sätta mig på balkongen och läsa lite. Har solen på ballisen hela dagen. MYYYS


Ciao! 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards