~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Maria - 19 april 2009 16:42

Har inte gjort många knop idag. Vi blev lite hungriga så vi beställde mat.

Nicklas och Tomas åt pizza och jag åt en kebabrulle. Så gott:P

Har suttit och kollat på några avsnitt av sex and the city.

Törnrosorna slockade på soffan lite. Inte lätt att vara bakis;)

Har aldrig varit de så vet inte riktigt hur de är. Men de känns inte som att jag missar nåt direkt hehe


 Har fixat naglarna ochså. Dom såg inte kloka ut men nu så är dom på banan igen!  Funderar på att hoppa in i dushen nu och sen bara ta de lugnt.

Känner att jag orkar inte göra något idag..


Höres!

Av Maria - 19 april 2009 11:55

Igår vid halv 3 tiden åkte jag, Nicklas och Tomas in till stan och åt och kikade runt lite. Sen gick vi till mälarpaviljongen med ett par stycken till som var med. Jag och namn igen då..

Satt där och drack cider i solen. Va lite kallt men med en filt så löste de sig:P

Där satt vi ett bra tag. Mysigt ställe. ojojoj Ligger precis vid vattnet.

Är som en brygga man går ut på. Såå fiint:D


När vi satt där bestämde vi oss för att gå ut sen på kvällen.

Jag och Nicklas åkte hem och fixade iordning oss och åkte hem till Tomas och dom. Vi var där ett tag och sen drog vi vidare till..ehh nu ska vi se

Kan dom ha heta Nicklas och Micke karnse..Tror de va så:P

Trevliga va dom iaf:D  Va där en stund och surrade och så:)


Sen blev de LIBRA:D wohoo  Älskar de stället! 

Sen mitt i allt så kommer de ut entransa på en gunga i taket.

Gissa vem som armbågade sig fram och tog kort.

Måste ju vara på hugget lixom!


Vi dansade, drack och hade sjuuuukt roligt.

 Sen blev de donken:PInte helt fel de kan ja säga:)


Sen kunde man nöjt lägga sig ochsova på söta örat


Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Lär väl bli en promenad

i de fina vädret.

Nä nu ska jag äta lite.


Ha en bra dag!



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards