~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Maria - 13 april 2009 21:33

Dagens låt: Darin - Runaway
Dagens frisyr: Bad hairday så ingen frisyr alls:P
Dagens klädsel: Gina braller, linne och tröjja
Dagens händelse: kom en liten parad med vaktgubbar när jag stog uten för Nk
Dagens planer: Göra ingenting:D
Dagens vill ha: Bättre andningsmöjligheter
Dagens saknad: En stor chai latte
Dagens drog: Digestive kex med smör
Dagens finaste: Chanel när hon smakade ris:P
Dagens måste: Hade inget måste idag
Dagens dricka: Te
Dagens köp: Lite små grejjer på Ica
Dagens mat: Ris och falukorv
Dagens mående: Lite upp och ner. Blir lite nere när jag måste ta medecin ofta. De tär lite

Av Maria - 13 april 2009 17:08

Vaknade i morse och kände mig lite låg så jag åkte in till stan och kollade lite sen tog jag en liten promenad. Var rätt bra väder idag ochså:)


Sen var jag hem och svängde ihop lite mat och la mig på soffan ett tag.

Har haft jätte problem med andningen idag..

De har bara roslatt och pipigt och varit svårt att andas. Och nej Leo bor inte här, han bor hos Tomas. 

Sen ja började med allergibehandlingen så har allt blivigt jätte konstigt.

Jag har aldrig haft nå problem med leo förrut men nu blir de stopp i rören ganska snabbt. Ska fråga om de är nån fas i behandlingen eller om ja inte alls klarar av den. Är jätte jobbigt att inte kunna åka till Tomas och träffa Stina och Chrille utan måsta tänka på att jag kan måsta åka hem efter 15-20 min:/

Och de är INGA tabletter som funkar..gahhh 

Jag orkar inte med de här. Man känner sig något handikappad.

Att hela tiden måsta tänka på vart man ska och om de är nå djur där..

Sen blickarna man får så fort man säger att man inte tål djur. De SYNS mer än folk tror.


Ska dricka upp mitt te nu och kolla på sex and the city


Trevlig kväll!



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards