~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Maria - 17 april 2009 19:40

I morse skulle jag tvätta. Gick fint till en början men på slutet när jag gick ner i tvättstugan så hörde jag klassisk musik jätte högt där nere.

Då kom jag att tänka på  skräckfilmer där dom mördar folk till klassisk musik.

Sen började nån köra en borr maskin där nere. Nu är de kört tänkte jag och

pep iväg väldigt fort upp till lägenheten:P

Jag gick ner efter 20 min igen och då var de tyst så jag skyndade mig att

göra de jag skulle och gick upp:P

Undra va de va där nån som poppar klassisk och borrar..man ska inte bli förvånad här:P


Gick in och mötte Nicklas vid hans jobb och sen åkte vi in till stan.

Köpte ett lite små plock på glitter och sen gick vi till gamla stan och satte oss på en uteservering och surrade och drack lite gott.


Nu sitter jag här och kollar på sex and the city.

Jag va lite dum och tog på mig nya skor när jag gick till stan så nu har jag jätte äckliga blåsor så får inte ens på mig strumpor.

Vill man vara fin:P


Ska käka lite nu och eventuellt ta min jätte rosa badkula med blommor och hoppa ner i badet och läsa lite sen!


Have a nice evening!

Av Maria - 17 april 2009 10:23

Efter allt gående så blev de sovmorgontill 10 snåret när jag vaknade till.

Riktigt skönt. Nicklas väckte mig vid halv 8 innan han gick och sa hejdå:) 

Va upp en sväng men orkade inte så somnade ett tag till.


Ska tvätta idag. Första gången här. Och här finns de riktigt STORA maskiner.

Inge små skit som va på Vintergatan. Gick in ett par strumpor och sen va de fullt. Nä huga


Sen ska de bli promenad men idag ska jag bara gå in till stan (5 km) ska 

möta nicklas när han slutar runt 4 vid hans jobb som är på väg in till stan.

nästan halv vägs in ungefär.


Solen skiner så jag hoppas de håller i sig hela dan. 

Va mulet större delen igår..


30 min kvar tills min tvätt tid så ska äta lite och klä på mig:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards