~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Maria - 5 april 2009 21:30

Marcus va snäll och körde mig och Nicklas till willys i Sickla så vi kunde handla.

Han stannade kvar hos oss sen och åt. blev lyxmiddag:

Spaghetti, Ostsås och vitlöksbröd:P  de spelar ingen roll va de är. 

med rätt sällskap blir de mesta gott:P

 Bra blev de och mysigt va de.


Nicklas åkte till Hökarängen sen med Marcus så jag passade på att bada. 

va typ nåt år sen jag badade badkar. va inte helt fel:P

låg och läste lite. kände att de varit lite intensiva veckor med massa grejjer som hänt så de va skönt å få ligga där en stund=)


ska se på tv nu:)

Av Maria - 5 april 2009 15:42

Igår när jag klev på tåget kännde ja bara *nyp mig i armen nån*

började fundera på om jag drömde men så va icke fallet:P tack och lov!


Nicklas och Marcus kom och hämtade mig. Vi åkte hem med mina grejjer och sen åkte vi in till stan och kollade läget och åt lite grann med tomas när han slutade jobbet. Efter de följde tomas med oss hem. Då blev de hårfärgning på Nicklas och Tomas. fina blev dom=)  sen gjorde jag mig iordning ochså åkte vi till Tomas där Nicklas gjorde sig klar. Va så kul att träffa alla igen:)

Vi va där en stund sen drog alla ner till stan. Och med alla menar jag Nicklas, Tomas, Stina, Crille och jag ner till Libra där vi spenderade kvällen.

såååå kul=)


idag har Nickals och jag gått på stan och myst runt lite. Ska eventuellt åka och handla lite mat senare. är väldigt tomt i kylen:P


ska vara lite social nu:)


Over and Out

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards